EdvardVIP Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hei, Noen som kunne sagt meg om denne passer en Yamaha 9.9 hk 2 takt ? Ville dette gått bra på en Cyber 370 med 15 hk, eventuelt mye måtte heves ? Lenke til kommentar
Golito Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 tror du har spurt om dette en trillion ganger jeg. Hvis du søker så finner du sikkert noen som passer Nei den ville aldri gått på bra en cyber med 15hk. Dette fordi: 1) Cyber går ikke bra med 15hk. 2) Solas er en drittpropell. Skal du ha billig stålpropell som du kan brife for de andre fjortissene med, så er det sikkert et godt kjøp Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 tror du har spurt om dette en trillion ganger jeg.Hvis du søker så finner du sikkert noen som passer Nei den ville aldri gått på bra en cyber med 15hk. Dette fordi: 1) Cyber går ikke bra med 15hk. 2) Solas er en drittpropell. Skal du ha billig stålpropell som du kan brife for de andre fjortissene med, så er det sikkert et godt kjøp Cyber går jo bra med 15hk. Men er teit å ikke makse ut båten med så stor motor som mulig før du skal ha propell for å hente ut enda mer fart. Lenke til kommentar
henke- Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Ka faen e egentlig gale med Solas då? Eg har da sjølv på ein 10 hk(15) Hurrycane 370! Funker fjell Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Ka faen e egentlig gale med Solas då? Eg har da sjølv på ein 10 hk(15) Hurrycane 370! Funker fjell Solås er generelt dårlig kvalitet. Er bedre å kjøpe en dyr aluminiumspropell enn å kjøpe en Solås. Skal man ha stålpropell burde man kjøpe et bedre merke. Lenke til kommentar
EdvardVIP Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 (endret) tror du har spurt om dette en trillion ganger jeg.Hvis du søker så finner du sikkert noen som passer Nei den ville aldri gått på bra en cyber med 15hk. Dette fordi: 1) Cyber går ikke bra med 15hk. 2) Solas er en drittpropell. Skal du ha billig stålpropell som du kan brife for de andre fjortissene med, så er det sikkert et godt kjøp 1. Jeg er ikke fjortiss. 2. andre, Cyber går bra nok med 15 hk, drar GH'ene og sånn 3. Har sikkert spurt for en stund sia, men leenge sia jeg har vært aktiv her. Endret 19. april 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
henke- Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Eg er fornøyd med min solas Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) tror du har spurt om dette en trillion ganger jeg.Hvis du søker så finner du sikkert noen som passer Nei den ville aldri gått på bra en cyber med 15hk. Dette fordi: 1) Cyber går ikke bra med 15hk. 2) Solas er en drittpropell. Skal du ha billig stålpropell som du kan brife for de andre fjortissene med, så er det sikkert et godt kjøp 1. Jeg er ikke fjortiss. 2. andre, Cyber går bra nok med 15 hk, drar GH'ene og sånn 3. Har sikkert spurt for en stund sia, men leenge sia jeg har vært aktiv her. Selvfølgelig drar en Cyber med 15hk en GH. Cyber er lagd for fart og har en spiss V-bunn. GH er lagd for å være en sikker og trygg båt som går passe bra. GH VAR ALDRI MENT SOM SPEEDBÅT, MEN ALLIKEVEL GÅR DEN JÆVLIG BRA. Bare så det var sagt Endret 19. april 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) with med 9,9 drar vel cyber med 9,9 greit... men cybern er tøffest. hadde lyst på en hurri/cyber lenge, men endte opp med GH 11:) men som de andre sier, solas er et billigprodukt, man får det man betaler for som oftest, har blitt anbefalt å ikke kjøpe de propellene på andre forum og. Endret 19. april 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
EdvardVIP Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Akkurat, jeg drar GH og det de andre med 9.9 kjører, blir sikkert dratt med en whit eller winrace eller no, men den går fortsatt greit. Endret 19. april 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=805405&st=40 Lenke til kommentar
EdvardVIP Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=805405&st=40 jada, men har vært inaktiv i hundre år nå Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=805405&st=40 jada, men har vært inaktiv i hundre år nå Det er da ingenting galt i bumpe opp sine egne gamle tråder, og ivertfall ikke når man lurer på akuratt det samme som i den tråden.... Lenke til kommentar
EdvardVIP Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=805405&st=40 jada, men har vært inaktiv i hundre år nå Det er da ingenting galt i bumpe opp sine egne gamle tråder, og ivertfall ikke når man lurer på akuratt det samme som i den tråden.... Hørt om å glemme Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Slå opp i glemmeboken da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå