Benbels Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hei. Jeg lager en film som jeg skulle gjerne hatt noen flere lyder i, derfor lurer jeg på om det finnes pakker med lyder til å bruke i film. Skulle helst hatt horror lyder for jeg lager en dårlig skrekkfilm Takker for svar ! Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hvis du googler i 10 sec, finner du sinnsykt mange lydeffekter Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Hvis du googler i 10 sec, finner du sinnsykt mange lydeffekter Jaja, men jeg tenkte på en pakke med mange i så jeg slipper og surfe rundt for å finne 1 lyd. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 En viss piratbukt kan sikkert hjelpe deg. Lenke til kommentar
Amaranth Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 http://www.soundsnap.com/ har en god del ting liggende, med gode avspillingsmuligheter rett i broswern så man slipper å laste ned alt for å sjekke innholdet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå