Preple Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 har et bittelite problem her... Jeg skulle starte pcn som vanlig, og boot-skjermen og alt gikk helt fint, men paaloggingsskjermen kommer aldri!!!!! Kan fortsatt starte den i sikkerhetsmodus, hva gjoor jeg naa????? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Slik som jeg forstår det laster Windows som normalt...går i svart...også kommer du aldri til Velkomstskjermen? Du har ikke noe spesiell hardware tilkoblet? Hovedsakelig til USB-porten tenker jeg på. Lenke til kommentar
Preple Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Slik som jeg forstår det laster Windows som normalt...går i svart...også kommer du aldri til Velkomstskjermen? Du har ikke noe spesiell hardware tilkoblet? Hovedsakelig til USB-porten tenker jeg på. stemmer det, men jeg har ikke noe annet koblet til enn stroom og mus er jeg redd... Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Du kan ikke prøve å legge til /SOS bryteren i boot.ini? (Start Msconfig i sikkermodus for å legge til denne bryteren) dessverre tror jeg at det er akkurat det punktet der Windows skifter mellom å bruke bootvideo driveren til den egentlige skjermdriveren (Slik at du ikke ser noe, derfor skjermen blir svart)....kan du prøve å oppdatere skjermdriveren? Lenke til kommentar
Preple Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 problem fikset folkens... Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hva var problemet? Du kan poste det her slik at det kan være til hjelp for andre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå