Gå til innhold

Tregt bredbånd,sliten splitter?

Anbefalte innlegg

Ok her er greia,jeg har et greit bredbånd og har kabel fra Modem til en splitter som da har ledninger til stasjonær pc,Bærbar,Xbox 360 og Nintendo Wii,det hele har gått greit lenge nå og har klart 60 fps med veldig liten latency på WOW og CSS og bra på Xbox live :thumbup: .Men så ble det litt treigt på alt, Wow var gul og hadde flere hundre latency på CS :hmm: .Nå er alt på rødt klarer knapt xbox live,CS og Hl2 deathmatch er på nesten 1000 latency og wow er knapt på 30 FPS og nesten 2000 i latency. :hrm:

Jeg tror det er splitteren fordi kabel rett fra modem til data går greit, og hvis jeg kobler fra splitteren lar den være en stund og putter kabelene i andre hull så er det greit en stund.Pluss at den i noen hull ike registrerer at det er en kabel og ingen lampe lyser for den f.eks. inngang nr 1 virker ikke lenger.Så er det noe jeg kan gjøre eller burde jeg kjøpe en ny splitter. Takk for svar :) .

for å si det så har jeg sett etter virus og spyware,hjelper ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg en ny en,den begynnte greit men så ble den litt treig igjen så jeg tok ut alle ledninger og puttet de inn. neste dag prøvde jeg COD 4 multiplayer på 360 ,det gikk greit, så prøvde jeg laptopen min og wow og den var grei.tingen som var anderledes var at wii'en var ikke koblet til nettverket så kansje det var den pluss gåen splitter,wii'en er jo på og oppdaterer seg hele tiden. nå er alt greit igjen men holder et øye til det. Takk for svar. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...