magneman Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Info om PC-en: Acer Aspire 5920G Intel Core 2 Duo T7300 8600GT 256mb 2GB RAM Har en del problemer som jeg skal liste opp, som jeg ikke har sett noen andre ha problemer med. *Lydfeil: Går ikke an å spille av flere lyder samtidig, for eksempel går det ikke an å spille av musikk i windows media player samtidig som jeg ser film på youtube, eller spiller spill. Har også prøvd VLC media player, med samme problem. *Hvilemodus: når jeg har igjen lokket på PC-en, slik at den går i hvilemodus, kommer ikke alltid skjermen på igjen (etter at jeg har trykket på knapper og hatt opp skjermen igjen) den forblir bare svart, dermed må jeg restarte PC-en ved å holde inn start-knappen på PC-en. *Klikker: spesielt ved spill har PC-en tendens til å fryse, uten at det går an å gjøre noe med det, dermed blir jeg nok en gang nødt til å holde inn start-knappen. Dette gjelder da forsåvidt ikke bare under spill, men også hvis PC-en blir utsatt for litt press, men å spille et spill som Battlefield 2 på medium/høy grafikk kan neppe regnes som press... Kan også hende at jeg får svart skjerm, som varer i alt fra 10 sekunder til 1 minutt, og får da melding om at jeg må oppdatere skjermkortdriverne, etter at jeg oppdaterte dem til nyeste versjon har det allikevel skjedd. (Det med svart skjerm under spill har ikke forekommet så veldig mye i det siste, men spillene fryser allikevel) I tillegg kan PC-en bli litt varm, og støye mye. I tillegg hender det at denne PC-en med sitt 8600GT 256mb skjermkort faktisk hakker mer enn min gamle Dell Dimension E521 PC i spill. (Og den har et 7300LE kort!) Er det noe galt? Hva er galt? Har hatt PC-en i et halvt år nå og har hatt problemen helt siden starten. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Hjelp! Endret 19. april 2008 av magneman Lenke til kommentar
magneman Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Hvordan har det seg at hver gang jeg spør om disse tingene får jeg aldri svar? Har aldri fått svar på det i de 6 månedene jeg har spurt. Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hei du! Ja, det er dumt at du ikke får svar, men skal prøve og hjelpe deg så mye som mulig..! For det første det med at spill fryser kan være varmeproblem(Mye støv) men det med hvilemodus er verre.. Har en kompis med samme problemene bare at han hadde 8400GS(Billigere modellen) men han solgte den og kjøpe seg stasjonær.. Mye bedre ytelse.. Men OnTopiC igjen, jeg ville ha levert den inn hos forhandler og forklart problemene, hjelper ikke det = Ny Pc Lenke til kommentar
magneman Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Hei. Har prøvd å holde PC-en høyt oppe ved spilling tidligere i dag. (Tatt en tykk bok og lagt PC-en under den, men at der luften kommer inn og ut ikke blir tettet igjen, PC-en ble da ikke fullt så varm, men den frøys allikevel. Aner ikke hva problemet er, skal gjenopprette PC-en til fabrikkproduksjon eller hva det heter, og sjekke om problemet fortsatt er der. Men får jeg tilbake pengene for PC-en hvis jeg fortsatt har problemer, selv om det har gått 6 måneder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå