Ouui_ Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hallåå Jeg har nå en mobil som jeg kjøpte med bindingstid, men er veldig nære med å kjøpe meg en ny. Det som er er at bindingstiden ikke går ut før i mai, men går det an at jeg overfører/viderefører dette abonnementet? For har tenkt til å kjøpe den nye med samme abonnement+bindingstid! :-) Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Dette pleier å gå ganske greitt. Har gjort det samme selv en gang. Måtte ut med et mellomlegg for den siste tiden ut abb. var vel snakk om 400 kr den gangen mener jeg å huske. Endret 14. april 2008 av Dewil Lenke til kommentar
Roab Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 prisen er på 500 nå. Utifra det jeg husker. Kan sjekke det ordentli i morra når jeg kommer på jobb. Hvilket abenomang er det du har? Det er mange som sier at det går greit hvis du skal ha det samme abenomentet igjen Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Kanskje finne ut hvilket ab. og operatør trådstarter bruker før vi diskuterer hva det koster og bryte bindingen .... ? Fleste operatører tilbyr deg og fornye bindingen din 1 månde før den går ut. Så det er mulig det alt kan gjøre dette nå (eller snart). Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Kanskje finne ut hvilket ab. og operatør trådstarter bruker før vi diskuterer hva det koster og bryte bindingen .... ? Fleste operatører tilbyr deg og fornye bindingen din 1 månde før den går ut. Så det er mulig det alt kan gjøre dette nå (eller snart). Er enig her! Litt mer info? Lenke til kommentar
H-gun Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 jeg fikk lov av telenor å få ny tlf 3 mnd før bindingen var ferdig. Lenke til kommentar
Roab Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) du var vel telenor abenoment da? Jeg jobber jo for Ucan2 og vi pleier som regel å få fjerna bindingstid hvis det er en måned eller mindre. Såfremt de er netcom kunder alerede. Syns du hadde flaks når det var 3 månder igjen hehe. Edit: Såfremt de er netcom kunder alerede. Endret 14. april 2008 av Roab Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 du var vel telenor abenoment da? Jeg jobber jo for Ucan2 og vi pleier som regel å få fjerna bindingstid hvis det er en måned eller mindre. Syns du hadde flaks når det var 3 månder igjen hehe. Ser at du jobber for både ucan2 og netcom. Mange her på forumet er usikre på om det er noen binding, eierskap eller annet forhold mellom de to firmaene. Hvis du haddde tatt deg tid og laget en ny tråd på det temaet, tror jeg at mange hadde satt pris på det. Lenke til kommentar
Ouui_ Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Jeg har djuice nonstop! :-) Prøvde å bestille en telefon fra elprice i går, men fikk i dag beskjed om at orderen hadde blitt slettet, pga at mitt abonnement fortsatt hadde bindingstid :-( Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg har djuice nonstop! :-)Prøvde å bestille en telefon fra elprice i går, men fikk i dag beskjed om at orderen hadde blitt slettet, pga at mitt abonnement fortsatt hadde bindingstid :-( Meget dårlig service ifra elprice hvis du kjøpte i butikk! Hvis du ringer inn til telenor så får du kjøpt garantert samme telefon uten å vente til Mai. Ring Telenor KS og spør de! Der får du hjelp! Lenke til kommentar
Ouui_ Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Jeg har djuice nonstop! :-)Prøvde å bestille en telefon fra elprice i går, men fikk i dag beskjed om at orderen hadde blitt slettet, pga at mitt abonnement fortsatt hadde bindingstid :-( Meget dårlig service ifra elprice hvis du kjøpte i butikk! Hvis du ringer inn til telenor så får du kjøpt garantert samme telefon uten å vente til Mai. Ring Telenor KS og spør de! Der får du hjelp! Bestilte fra nett. Her følger viktig Informasjon fra Elprice.no Avdelingen for mobiltelefoni -------------------------------------------- Du har forsøkt å bestille en ordre på et Telefonnummer som allerede er under bindingstid. Vi får på grunnlag av dette ikke fullføre bestillingen din. Vi har midlertidig slettet denne bestillingen på grunnlag av dette. Dersom du ønsker å oppheve bindingen tar du kontakt med oss ved å svare på denne mailen. (på denne måten får vi med oss rett ordre nummer som står i emne feltet på denne mailen. Har du Netcom abonnement må de kontaktes på 05050, da vi ikke får fjernet bindingen hos dem) Du kan også ta kontakt med operatøren for å undersøke hva du må betale i gebyr for å oppheve denne bindingen. Kontaktnummer: -------------- Telenor kundeservice: 09000 NetCom kundeservice : 05050 Dersom vi ikke hører noe innen 2 uker vil ordren din automatisk bli slettet, men vi setter pris på om vi får kanselleringer inn ved at du svarer på denne mailen. Vi gjør oppmerksom på at ordren din vil følge prissvingninger som blir gjort på mobil ordren din i tidsrommet du ordner opp med operatøren. Vi sender aldri ut mobilen uten å informere deg om en eventuell pris justering. Takk --- mvh Elprice.no Kundeservice for Mobiltelefoni [email protected] tlf: 55 53 59 00 Dette var mailen jeg fikk Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Går du inn på "Mine sider" og vel "abonnement" står det kor tid bindinga går ut. Under det står det kor tid abonnementet kan fornyast, som er ein månad før bindingstida går ut. Ved fornying tippar eg du kan bestille i Telenors nettbutikk, snakk evt. med kundesørvis. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hva slags mobil skal du ha? Lenke til kommentar
Ouui_ Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Jeg skal ha en LG KU990. Sendte mail tilbake og lurte på om jeg fikk det gratis, ettersom det var så kort tid til bindingstiden gikk ut (men legg merke til at bindingstiden ikke går ut før i juni, bare det at jeg kan fornye i mai. min feil som ikke har opplyst om dette!), og fikk beskjed om at dette koster 400. Er så utålmodig, så jeg sa at det gikk greit. Så nå er vel alt i boks, bare de får bekreftet fra telenor om at det er fiks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå