laffen14 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Hei! Hvis jeg skal kjøpe stasjonærdata, og kjøper med nettverksadapter(plugginkort) for trådløst internett, kan jeg veksle på vanlig trådnett og trådløst nett? Jeg kjøper dette fordi jeg skal til min kompis og spille online hos han, og han har trådløst nett, men hjemme har jeg vanlig trådnett. Ja jeg vet jeg har lite peiling på data, men det er jo derfor jeg setter inn dette spørsmålet. Blir meget glad på svar! Endret 14. april 2008 av Skagen Lite beskrivende emnetittel. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Funker å bytte på trådløst og trådbasert ja.. er som regel ikke vanskeligere enn å sette inn nettverkskabelen... men posten din er på feil sted... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå