treeHugger123 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 sånn jeg har forstått det er det VELDIG viktig å ta backup av PC-en din!! jeg har lest rundt og kommer fram til at norton ghost er et av de beste programene til dette? ( rett meg hvis jeg tar feil ) ... jeg vil bare ha et helt enkelt program som kan ta backup og sånn at jeg kan gjenopprette systemet hvis jeg gjør noe galt med PC-en! har dere noen erfaringer eller noen andre programmer dere kan anbefale!!? ( for å si det litt lettere, er Norton ghost 14 en anbefaling? ) Lenke til kommentar
maedox Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 CloneZilla fungerer ypperlig og er helt gratis i motsetning til Ghost. http://www.clonezilla.org/ Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 hmmmm.... nå har jeg prøvd Norton Ghost, og det var egentlig som forventet!! LIKE DÅRLIG SOM ALLE ANDRE SYMANTEC produkter!!! grrrr.... ,men slapp av, jeg betalte ikke noe for det, fikk 30 dager trial!! prøver meg heller på noe annet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå