Babyloner Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hei, Har tenkt å søke, men lurte på hvor stor sannsynligheten er for at poenggrensene synker fra ifjor. ser på et kurs som krevde 54 poeng for 3 år sida, ifjor krevde det 57,5. er det mulig at denne grensen går ned eller opp? kommer til å ende opp med med 56,5-57 poeng, tror dere jeg vil klare å komme inn? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Søk! Poenggrensene varierer veldig, og du kommer ihvertfall ikke inn om du ikke søker... Lenke til kommentar
gorber Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Verste som skjer er at du ikke får innvilget førstevalget ditt. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg har basert meg på å søke på studier jeg egentlig ikke har poengkravet til! Om du vil noe søker du det uansett poeng, man vet jo aldri. Lenke til kommentar
gaaserud Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 SØK! Selv søker jeg med 51.1 i poeng på et studie som hadde grense på 51.2 i fjor. Så jeg er spent jeg og kan du si:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå