olemedkrutt Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg vil gjerne vite alt jeg trenger av kjøretimer, mørkekjøring glattkjøring osv. Jeg har veldig lite peiling på hva jeg trenger å lære, så om noen lister opp nøyaktig hva jeg må gjøre for å ordne førerkort blir jeg glad. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ta kontakt med en kjøreskole? Du kan ikke ta lappen på egenhånd. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 http://www.vegvesen.no/cs/Satellite?c=Page...bSideInnholdMal Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Det første du bør gjøre er å ta kontakt med en kjøreskole, som Wonderstivi sier. Aller først må du ta trafikalt grunnkurs. Etter det kan du begynne å kjøre privat og med skole. Kjør masse privat, og øv på det du lærer på trafikkskolen. Lappen er ikke noe du bare "ordner." Det krever mye øving Men det er verdt strevet og er utrolig deilig når du er ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå