erikman Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 hei jeg har et Panasonic gs500.jeg er på jakt etter nytt redigerings program og en fisheye linse. jeg har hør at sony vegas skal være det beste innen halv proff klassen så jeg vurderer å gå for det. på linse fronten har jeg sett litt på dennehttp://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0000ALKDR/ref=pd_luc_mri?%5Fencoding=UTF8&m=A17MC6HOH9AVE6&v=glance jeg vet at viss jeg skal ha denne linsa må jeg også kjøpe en konverter ring. jeg lurer også litt på hvor jeg skal kjøpe fra har hørt at amazon er et ganske bra sted. Lenke til kommentar
DannyFugl Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Fisheye 37mm passer til ditt kamera. Han fyren er power seller så ikke vær redd for å kjøpe fra han __ Og til redigering så er ikke sony vegas det beste inne semi proff film, skaff deg Adobe Premiere pro 1.5 / cs3 versionen det er jævli bruker vennelig og bra redigerings program. Endret 22. april 2008 av DannyDatselguf Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Fisheye 37mm passer til ditt kamera.Det gjer det slett ikkje, GS500 har filterdiameter på 43mm.Og til redigering så er ikke sony vegas det beste inne semi proff film, skaff deg Adobe Premiere pro 1.5 / cs3 versionenVegas er ikkje dårleg, og eg trur ein vanskeleg kan kåre eit «beste» program. Eit tips: Prøv før du kjøper. Både Vegas og PPro er tilgjengeleg som prøveversjon frå produsentane sine heimesider. Kan nemne at begge programma er bundla med eit DVD-authoring-program – DVD Architect med Vegas og Encore med PPro (for PPro gjeld dette kun den siste versjonen, CS3), og at Vegas Pro er 3-4000kr billegare enn Premiere Pro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå