Crysis Fan Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 jeg har lyst at dataen skal bli litt raskere så jeg har tenkt å fjerne noen prosseser. kan jeg avslutte alle der det står brukernavvnet mitt på? Takker Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 jeg har lyst at dataen skal bli litt raskere så jeg har tenkt å fjerne noen prosseser. kan jeg avslutte alle der det står brukernavvnet mitt på? Takker Nei nei nei, du treng mer RAM Nu er RAM så billig at det ikke er mulig så kjøp 2gb RAM istedenfor Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 har aldri penger Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Om du ikke har gjort det enda kan du skru av services du ikke trenger, går vekk en del prossesser på det, fin liste her: http://www.blackviper.com/WinXP/servicecfg.htm Ellers er det vanskelig å vite hva prossesser du kan skru av uten en liste av hva du har oppe Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 den var litt forvirrende :/ Lenke til kommentar
Refi Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Et stort problem hos deg er RAM! Mega flaskehals på din ram! -Manidress Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 jeg hvet at jeg har verdens dårligste data men hvordan kan jeg få den raskere uten å måtte bruke penger? Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 jeg hvet at jeg har verdens dårligste data men hvordan kan jeg få den raskere uten å måtte bruke penger? Hvor mange prosesser har du gående? Det er vanskelig å komme med noen forslag når du holder alt hemmelig omkring dette. Uansett hva du gjør med prosessene så har du et problem så lenge du kun har 256 Mb RAM i maskinen. 2GB RAM koster kun 244 kroner hvis det er denne typen RAM du har https://prisguiden.no/product.php?productId=62094 Du vil oppleve det som om du har fått ny maskin. Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 PASSER DEN TIL HOVEDKORTET MITT? SRRY CAPS LOCK Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Du må nesten fortelle hvilket hovedkort du har! Evt last ned CPU-Z eller SIW. Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 må bare finne esken... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå