Gå til innhold

Skjermkort ødelagt. WTF skal jeg gjøre :S hjelp!

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg gjøre?

Min skjerm ser ut som dette ca. hvert 3 minutt :S

http://i30.tinypic.com/v5z7yc.jpg

Jeg har blitt fortalt att det er skjermkortet som har tatt sine dager, er dette vanelig for en 3 år gammel laptop?

Vel i det heletatt, er det mulig og få fikset det? eller ser det ut til att jeg er nødt til og spleise på meg en ny PC? og i så fall? vill skjerm kortet gå helt og håldent snart eller er det noe jeg kan gjøre for att det går helt og håldent?

Da mener jeg sånn att PC-en blir ubrukelig. Siden jeg tror jeg må ta en backup av litt av hvert fort da :S Dette er en laptop btw...

Er litt hysterisk, sorry.

- Adrian.

Endret av Adrian2211
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aww. Sorry :S

Vell den andre posten ble sletta :O

Men men. Hvilken PC skulle jeg ha kjøpt da? Har ikke tilgang på så mye penger. siden jag er 14 og sparer til studier etc. :)

Men vil jo fortsette og raide og sånt :S Skal nok en tur ned på elkjøp :S

Endret av Adrian2211
Lenke til kommentar
Aww. Sorry :S

Vell den andre posten ble sletta :O

Men men. Hvilken PC skulle jeg ha kjøpt da? Har ikke tilgang på så mye penger. siden jag er 14 og sparer til studier etc. :)

Men vil jo fortsette og raide og sånt :S Skal nok en tur ned på elkjøp :S

se på det som en invistering i fremtidig utdanning:)

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...