NoMilkToday Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Hva skal jeg gjøre? Min skjerm ser ut som dette ca. hvert 3 minutt :S http://i30.tinypic.com/v5z7yc.jpg Jeg har blitt fortalt att det er skjermkortet som har tatt sine dager, er dette vanelig for en 3 år gammel laptop? Vel i det heletatt, er det mulig og få fikset det? eller ser det ut til att jeg er nødt til og spleise på meg en ny PC? og i så fall? vill skjerm kortet gå helt og håldent snart eller er det noe jeg kan gjøre for att det går helt og håldent? Da mener jeg sånn att PC-en blir ubrukelig. Siden jeg tror jeg må ta en backup av litt av hvert fort da :S Dette er en laptop btw... Er litt hysterisk, sorry. - Adrian. Endret 16. april 2008 av Adrian2211 Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Er da mulig å bytte i en laptop også, men tror egentlig hardware er modent for en update uansett.... Kuldesjokk i ett ord BTW Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Aww. Sorry :S Vell den andre posten ble sletta :O Men men. Hvilken PC skulle jeg ha kjøpt da? Har ikke tilgang på så mye penger. siden jag er 14 og sparer til studier etc. Men vil jo fortsette og raide og sånt :S Skal nok en tur ned på elkjøp :S Endret 14. april 2008 av Adrian2211 Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Forresten, dette kan vel ikek være grunnet med att ikke grapic driverne er oppdaterte? :S vet ikke jeg :S Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Aww. Sorry :S Vell den andre posten ble sletta :O Men men. Hvilken PC skulle jeg ha kjøpt da? Har ikke tilgang på så mye penger. siden jag er 14 og sparer til studier etc. Men vil jo fortsette og raide og sånt :S Skal nok en tur ned på elkjøp :S se på det som en invistering i fremtidig utdanning:) Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Det er ikke det siden om ett år får jeg pc av skolen siden jeg har dystlexi :S Men noen som vet om PC-en snart knekkersammen så jeg må skynde meg og ta beckup ? Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Noen som vet? Og hva skjer? slokner skjermen bare og kommer ikke på igjen? og hvordan ryker jeg kortet? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå