appelsinbrus Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Prøver å se videoer på youtube, og det funker særs dårlig. Får se noen sekunder av klippet, før det hele henger seg opp og ganske enkelt slutter å spille av. Noen andre som har hatt samme problem og som har funnet en fix? Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Prøver å se videoer på youtube, og det funker særs dårlig. Får se noen sekunder av klippet, før det hele henger seg opp og ganske enkelt slutter å spille av. Noen andre som har hatt samme problem og som har funnet en fix? Oppdater flash og java. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Prøver det. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg opplevde det i gå selv faktisk. Stengte Firefox og restart den, problem solved. Ligner veldig på den bug'en som Opera 9.2x sliter med, 2-4 sekunder uten lyd, så stopp. Det blir fikset i Opera 9.5 er jeg ganske sikker på da jeg har lest en "statement" ett eller annet sted om at det er en ting i 9.2x serien som ikke støtter nye flash versjonene. Flash har bare bgynt å bli mer og mer irriterende IMHO da det stjeler all resurser før man vet ordet av det. Noe flash reklame på sidene og har noen faner oppe, vips er cpu på 30-40% og RAM opp i taket. Blitt glad i Opera sin Content blocker funksjon jeg + adblocker i Firefox jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå