Gjest Guest_jeppers_* Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Nå er det sånn at jeg har planer om å be ei jente/dame på date. Det jeg da lurer på er hva jeg skal finne på. Det jeg tenker mest på er ut å spise eller kino. Grunnen til at jeg ikke klarer å velge er at ut å spise er veldig kjekt for da blir vi kjent med værandre (kjenner ikke personen) men er da litt redd for at det ska bli litt sånn pinlig stillhet. Mens hvis vi stikker på kino slipper jeg å tenke på det for vi skal jo se på film, men da blir det kansje litt for lite prating igjen Kom gjerne med andre tips Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ta henne med ut på bowling. Så trenger du ikke å snakke så altfor mye, og samtidig kan du klemme på henne og kjenne puppene hennes når hun gjør det bra! Lenke til kommentar
Gjest Guest_jeppers_* Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ta henne med ut på bowling.Så trenger du ikke å snakke så altfor mye Ikke så dumt. Noen andre forslag ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå