eirik.j Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg planlegger å kjøpe ett MSI K7D Master-L Hovedkort og bruke to AMD Athlon XP2400+ 2.0 GHz 266 MHz bus Socket A (Thoroughbred) prosessor . Jeg hørte av en fyr på forumet her at XP ikke funker med dual og at de må låses opp. Kan noen forklare meg hvordan dette gjøres(grove trekk, ingen steg for steg guide) og om det er veldig risikabelt? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 mener å huske at jeg leste det at hvis du kobler sammen det siste punktsettet på L5 broen på CPu vil maskinen finne prossesoren som MP og du kan kjøre de på dual hovedkort Lenke til kommentar
eirik.j Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Ok, jeg har ingen erfaring med å koble sammen broer, er det veldig vanskelig? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Skal ikke være det... tror faktisk du kan koble de sammen med blyanttrikset ved å tegne en U over der.... bare ved å legge streken ved siden av "hakket" i prosessoren Lenke til kommentar
eirik.j Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 akkurat hva mener du med ved siden av? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Ehm... skal se om jeg ikke får tegna det på ett bilde og forklart det sånn at du skjønner det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå