Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lurer på og kjøpe mr2. er dette bra bil ?

mjo101

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meget gode biler, gode kjøreegenskaper, går godt(spesiellt med 2 liter'n) og ganske rimelig i drift.

Men veldig høye priser på deler! Bilen bruker heller ikke veldig lite bensin, ihvertfall ikke turboutgaven.

Er vel ikke så dyrt med deler :p mye av det i usa vel ?

Lenke til kommentar
Meget gode biler, gode kjøreegenskaper, går godt(spesiellt med 2 liter'n) og ganske rimelig i drift.

Men veldig høye priser på deler! Bilen bruker heller ikke veldig lite bensin, ihvertfall ikke turboutgaven.

Er vel ikke så dyrt med deler :p mye av det i usa vel ?

Hvordan prisene er i USA veit jeg ikke, men i Norge er ihvertfall prisene relativt høye. Det koster jo tid og penger og få deler over fra USA også, om du vil kjøpe delene derfra.

Lenke til kommentar

Alt dette høres riktig ut. Så må man også legge til at bilen er veldig pen, selv om det kanskje er relativt :)

Den er veldig driftsikker, men dyrene er noe dyre som noen har nevnt over her.

Hvilken motor har du tenkt på?

Lenke til kommentar

Alt dette høres riktig ut. Så må man også legge til at bilen er veldig pen, selv om det kanskje er relativt :)

Den er veldig driftsikker, men dyrene er noe dyre som noen har nevnt over her.

Hvilken motor har du tenkt på?

Tenker vel egentlig på 2,0 gti. er ikke denne på rundt 156 hk ?

Lenke til kommentar

gode kjøreegenskaper er vel å ta litt hardt i....

hadde en slik i ca 6mnd før jeg solgte den igjen, riktignok turbo utgaven, men kjøreegenskapene er vel mye lik.

sammenlignet med andre "sportsbiler" jeg har hatt/kjørt så havner denne langt nede på lista

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...