ostenxx Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Hei der. Har oppgradert min stasjonære pc med windows vista ultimate, service pack 1 og alle oppdateringer. Etter at maskinen har stått på en stund, slår de sekundære harddiskene seg av. Systemdisken er påskrudd hele tiden. Når jeg da skal hente en fil på de avskrudde diskene, tar det en stund før de starter opp. Partisjonene vises hele tiden under min datamaskin. Har 3 harddisker (alle S-ATA) koblet til et Asus P5W-DH Deluxe hk. Systemspesifikasjonene står for øvrig i profilen. Noen som vet hva som forårsaker dette? Dette er et problem i Vista, ikke i XP. Endret 14. april 2008 av ostenXX Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Strømsparingsfunksjonen er stilt på å slå av hardisker etter x minutter. Dette kan man også gjøre i XP. Tror instillingene ligger under kontrollpanelet "power options" (vet ikke hva det heter på norsk) Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Strømsparingsfunksjonen er stilt på å slå av hardisker etter x minutter. Dette kan man også gjøre i XP.Tror instillingene ligger under kontrollpanelet "power options" (vet ikke hva det heter på norsk) Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå