Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Først nå har jeg fått opp øynene for henne. Er det for seint?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

Går tredje året ved videregående skole.

Først nå i år har jeg funnet ut at jeg er forelsket i en jente som går i min klasse.

Er det noen mulighet for at det kan bli noe mellom oss,

eller blir det for dumt at jeg begynner å teste meg på henne etter 3 år.

Noe som vet hva jeg bør gjøre?

Bør jeg bare gi opp alt håp å prøve og leve normalt uten å tenke på henne eller?

Hun har liksom aldri vist meg at hun er interisert i meg.

Håper det er noen eksperter der ute i dette faget som kan hjelpe meg

for det er veldig fortvilende å leve slik jeg gjør nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er aldri for sent.

Nå vet jeg ikke hvordan foholdet er mellom dere i dag, men prøv å vis litt interesse for henne og se hvilken respons du får. Prøv gjerne å bli bedre venn med venninene hennes også. Lykke til!

Forholdet mellom oss er vel helt vanlige venneforhold. Har bare vært på besøk oss henne noen ganger før jeg fant ut at jeg var forelsket i henne.

Når du mener at jeg skal vise litt interesse for henne, hva mener du jeg bør gjøre?

Har aldri hatt dame før så er vel ganske rusten på disse sakene her.

Lenke til kommentar

Nå har jeg tatt motet til meg å spurt om hun først blir med ut på byen for en middag og litt handling, og etter det om hun vil bli med å se på en film.

Til dette svarte hun altså ja på :new_woot:

Vi er nok litt bedre kjent enn det dere tror, eller vi er en veldig sammenspleiset klasse så alle er liksom kjent med hverandre.

Tips til hva middagen kan være?

Og hvilken komedie som vi kan se? (hun liker komedie filmer best)

Lenke til kommentar

Nei det er aldri for sent. Det du kan gjøre er å spørre henne for å finne på noe i helgen f. eks. Hvis hun sier ja, da kan du ta derfra. Du kan finne ut på første daten hvordan kjemien er mellom dere. hvis hun er interressert i deg, viser hun på første daten. Ikke virk for sjekkete. prøv å være gentleman. Prøv å bygge opp value (altså du må ikke være billig. ). Lykke til. Gi tilbake melding hvordan det går. Vil gjerne hjelpe deg ;)

Lenke til kommentar
Nå har jeg tatt motet til meg å spurt om hun først blir med ut på byen for en middag og litt handling, og etter det om hun vil bli med å se på en film.

Til dette svarte hun altså ja på :new_woot:

Vi er nok litt bedre kjent enn det dere tror, eller vi er en veldig sammenspleiset klasse så alle er liksom kjent med hverandre.

Tips til hva middagen kan være?

Og hvilken komedie som vi kan se? (hun liker komedie filmer best)

Dere kan gå på peppez pizza å spise middag. De har veldig bra og romantisk plass ;)

Hvilken film egner seg best på date? (tatt fra singellivet.no)

Det er en stor kunst å velge den riktige filmen til en hjemmedate. Glem action! Velg den sikre romantiske komedien, eller ta sjansen på en legendarisk grøsser.

Du har invitert daten din hjem til deg – og skal finne den riktige filmen! Den må ikke være for overfladisk, men en Lars von Trier-film egner seg heller ikke for de ferskeste relasjonene… Rådvill?

Romantikk

En romantisk komedie, som ikke er altfor klissete, er et nokså trygt valg. Ta for eksempel «Jerry Maguire» med Tom Cruise og Renée Zellweger, der begge må gå gjennom en hel del, før de kan få hverandre etter så mange forsøk. Eller «As Good As It Gets» med Jack Nicholson som den sure, bitre forfatteren og søte Helen Hunt som tjeneren med allergibarnet.

Eventyrfilm

Du kan også trygt gå for en eventyrfilm. «Pirates of the Caribbean» med Johnny Depp, Orlando Bloom og Keira Knightley, er ikke et dumt valg. «Spider man» er også et godt alternativ.

Tror du at daten din har sansen for fargerik og storslått bohemromantikk, er «Moulin Rouge» med Nicole Kidman og Ewan McGregor verdt et forsøk.

En litt mer seriøs datingfilm i thrillersjangeren, er «In the Bedroom», som handler om hvordan idyllen i en kjernefamilie brått kan ta slutt…

Nærhet i sofaen

Vil du sikre deg at dere sitter tett i sofaen, kan en skikkelig grøsser hjelpe deg langt på vei. Det kan til og med ende med at daten ikke tør gå hjem igjen etter filmen…

Her kan vi anbefale «The Shining», kjent som Ondskapens Hotel, med Jack Nicholson. «Dark Water», som handler om en psykisk ustabil mor og hennes femårige barn innesperret i en leilighet, er også rimelig skummel.

Å velge den rette filmen til en hjemmedate er en stor kunst, men her har du i alle fall noen råd og tips du kan ha i bakhodet når du står rådvill i videobutikken. Lykke til!

Lenke til kommentar
Nei det er aldri for sent. Det du kan gjøre er å spørre henne for å finne på noe i helgen f. eks. Hvis hun sier ja, da kan du ta derfra. Du kan finne ut på første daten hvordan kjemien er mellom dere. hvis hun er interressert i deg, viser hun på første daten. Ikke virk for sjekkete. prøv å være gentleman. Prøv å bygge opp value (altså du må ikke være billig. ). Lykke til. Gi tilbake melding hvordan det går. Vil gjerne hjelpe deg ;)

Har fikset en liten date på mandagen som kommer med middag, shopping å film :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...