Vegard_Haug Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Nytt, mørkt onlinespill. Se videoen Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Spillet minner meg veldig om Darkfall Online når man leser beskrivelsen. Siden jeg liker sandbox spill så kommer jeg til å holde et tett øye med Mortal Online. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Tja virker litt ok spill imo, syns unreal motoren passer perfekt til "fantasi verden" spill. Men at det er en mmorpg blir kanskje ikke så stor suksess.. Syns det har begynt å bli utrolig mange "ny gigantisk mmorpg!" "ny magisk utfordring i nytt mmorpg" kanskje bare meg men jeg liker det ikke litt bortkasta syns jeg. men litt kjekt med mange valg kanskje. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvorfor kunne ikke dette vært en vanlig vestern RPG til konsollene.. Trenger mer av dem på PS3 iaffal! Settingen ser ut til å være midt i blinken for meg! Typisk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg