ccx164 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Har for tiden en Dell 2407WFP som jeg er meget fornøyd med. Skjermen er rett og slett i en klasse for seg, men det siste har jeg savnet å ha muligheten til et flerskjermsoppsett. Vurderer derfor å bytte ut min 24" med to like 22". Hvilke 22" går for å være de beste på dagens marked? Skjermen bør ha gode farger/bildegjengivelse (bildebehandling etc.) og samtidig ha muligheten til å kjøre spill uten etterslep. Pris er ikke så viktig (man får jo ofte det man betaler for), men å betale "overpris" er ikke interessant. Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hva med to stk. Samsung SyncMaster 226BW? Har en selv, og er utrolig fornøyd. Du kan jo lese artikkelen på hw.no og se om du liker den Lenke til kommentar
ccx164 Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Slik jeg forstod det, kommer disse med en rekke ulike paneler? Er kjipt å motta skjermer som i praksis er helt forskjellige når de skal brukes i dual-oppsett. Er det andre skjermer en nevnte Samsung modell som går for å være god? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg vil også anbefale Samsung SyncMaster 226BW. Den har 2ms responstid og 3000:1 kontrast. Den er veldig praktisk og fin. Men jeg vet ikke noe om panelene, jeg vet ikke en gang hvilket jeg har... Lenke til kommentar
oceana Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg har storebror til 226BW; 226CW... Den ble annonsert med "Wide color gamut" og 2ms responstid.... Om det faktisk stemmer eller ei skal jeg ikke betvile, men jeg har ihvertfall ikke hatt noe problemer med etterslep når jeg spiller.. (Crysis, TF2, CoD4) Har lenge vurdert å kjøre en til av samme modell i flerskjermoppsett, men så var det det med kroner og øre da. Men jeg har ingen problemer med å anbefale denne skjermen, veldig bra både på lys og fargegjengivelse, og prisen er ganske grei.. Om du skal opp noen prisklasser vill jeg personlig vurdert Eizo... De er i toppsjiktet for grafikere og fotografer, men koster deretter. Etterslep på disse er nok også litt verre, uten at jeg har brukt Eizo i noen større sammenheng, så der skal jeg ikke være bombastisk i uttalelsene mine. Gi lyd i tråden om hvordan det går! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8971238749 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Leter etter noe av det samme selv, er det noen grunn til å ikke ta Samsung SyncMaster 2232BW? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 LG l226wtq har veldig tynne kanter, noe som er en fordel med flerskjermoppsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå