Nutjob Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Heisann Skal mest sannsynlig kjøpe meg ny skjerm i løpet av kvelden, da jeg skal ha den i hus innen fredag(skal på gathering) Skjermen skal ikke koste mere enn rundt 2300,- men jeg vil ha over 20". Jeg kjører i dag ett XFX GeForce 8800GT XT 512MB i PC-en. Vil ha noe som utnytter skjermkortet mest mulig utav den prisen. Må vere godt bilde, og har heller ikke noe i mot at skjermen ser bra ut Har begynt å se litt på HP 22" w2207h, ettersom den fikk "anbefalt" i HjemmePC. Da har jeg og begynt å vurdere Samsung 22" 223BW Sitter i dag med Samsung SyncMaster 19" 913v Takk for all hjelp Endret 14. april 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Denne har jeg hatt nå i tre ukers tid....synes den er veldig bra! Prisen også. MVH Tommy Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Denne har jeg hatt nå i tre ukers tid....synes den er veldig bra! Prisen også. MVH Tommy ok, takk for tipset Noen andre meninger? Endret 14. april 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå