ictys Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hei, jeg leker meg litt med wordpress for tiden. Veldig enkelt og greit. Men jeg lurer på en ting: går det an å organisere listen over kategorier på en annen måte en alfabetisk? Har man mulighet for å legge inn ett script og organiser den manuelt? Lenke til kommentar
semafor Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Du finner vel svaret her, tror jeg. orderby (string) Sort categories alphabetically, by unique Category ID, or by the count of posts in that Category. The default is sort by category name. Valid values: * ID * name - default * count Lenke til kommentar
ictys Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 stress, finnes det ikke noe plugg-in eller noe sånt. Lenke til kommentar
semafor Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 *sukk* Skriv din egen og lær noe. Skjønner dog ikke hvordan du vil sortere hvis det ikke er etter ID, navn eller antall innlegg. Hvilke andre måter vil du sortere på? Lenke til kommentar
ictys Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Joda, jeg kunne skrevet noe selv. Men har ikke tid. No time - no fun! Hvordan forandrer man ID på wordpress da? Finnes det noen enkel måte å gjøre det på eller må man gjøre det manuelt i databasen? Lenke til kommentar
semafor Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Du kan sortere det slik det står i docs, og du kan ikke redigere det manuelt i databasen. Ting avhenger av den IDen du har lyst å redigere. "Hardkode" det.. Legg det rett i template. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå