Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

å bytte ut skitemiddelet i CS regnes vel som juks? iallefall det "ikkezoom" crosshairet som "alle" våpnene bruker...vet heller ikke om det går ann å endre på dette

men, crosshairs til auto-sniperene og sniperene? der vet jeg ikke om det regnes som juks..

Lenke til kommentar

Alt som forandrer spillet ingame må vel sees på som juks? F.eks i BF1942 er det et program som gjør crosshairet ditt mindre og gjør det mye lettere å treffe! Det blir sett på som juks av de som spiller BF.

Meningen er jo at alle skal stille likt når det gjelder "setup", også skal skillza avgjøre!

Lenke til kommentar

det er ikke lov, altså må det sees på som juks.

går ikke ann å bytte ut det "vanlige" siktet, mens de som er passive (sniper og sig/aug) kan byttes ut... husker ikke helt hva fila heter, men det er en sprite.

Lenke til kommentar
Alt som forandrer spillet ingame må vel sees på som juks? F.eks i BF1942 er det et program som gjør crosshairet ditt mindre og gjør det mye lettere å treffe! Det blir sett på som juks av de som spiller BF.

Det ville jeg heller kalt en "uoffisiell patch". Hvis det blir lettere å sikte er det bra! Husker jeg spilte Delta Force 2 i lav oppløsning. Når du sikter på avstand (og det gjør du vanligvis) blir fiendene gjemt BAK siktet! :evil: Sånn skal det jo ikke være!

Lenke til kommentar

i turneringer osv er det ikke lov å bytte ut crosshairet, husker ikke helt hva de turneringene het, www.gamesurf.no har endel servere, de følger de reglene og hvis man bytter noe på skins/crosshair regnes det som cheat ja...

Det er f.eks en SINNSYK fordel å bytte ut zoom crosshairet på sig/steyer, ettersom dette er lite og ikke så lett synelig, tror fargen på det var satt fast til noe lyst og jævelig noe... mmm.. gjorde det selv fordi jeg aldri så crosshairet mitt mot lys bakgrunn. egentlig skulle jeg ønske de hadde endret crosshairet, er for dumt når det er det som avgjør om du vinner en kamp eller ikke... men.. likt skal være likt, derfor er det ikke lov å endre crosshairet... blah.. bah.. hev ut det fete røde krysset mitt :/

Lenke til kommentar

Kanskje fordi det er mer seriøst i konkurranser? Jeg vet ikke...

Uansett så lønner det seg å følge offisielle CPL regler, hvis du ikke gjør det blir du sett på som cheater av de fleste. Det er ikke lov å gjøre noe som helst egen 'modding', som f.eks. siktet. Noe man også bør være forsiktig med er å herje for mye med diverse innstillinger (som f.eks. ex_interp)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...