MokkaKaffi Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Vet noen om eg program som gjør at jeg kan skifte crosshairen på cs? Jeg har lyst på en sånnen dott i midten Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Du trenger ikke et program. Last ned Zip filer og extract dem ut i riktig mappe. www.mgon.com @ cs avdeling er det masse våpen og crosshairs Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Men da er det ikke så lett å få tilbake de gamle igjen Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Sida funka ikke Lenke til kommentar
H3nr!k Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 offtopic: hva skal du med det da? Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 bruke når jeg spiller... kanskje letter å treffe viss jeg har en dott i midten.. vet ikke :wink: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 å bytte ut skitemiddelet i CS regnes vel som juks? iallefall det "ikkezoom" crosshairet som "alle" våpnene bruker...vet heller ikke om det går ann å endre på dette men, crosshairs til auto-sniperene og sniperene? der vet jeg ikke om det regnes som juks.. Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 jaja vet noen om et prgram? Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 pøh!!!! en liten dott i sikte?? Jaja drit i, vet noen? Lenke til kommentar
Treat Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 asso får ikke bedre aim blir bare mer uvant med normalt som du helst skal ha i matcher øving gjør mester Lenke til kommentar
tåa Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Hva mener dere med at det å skifte crosshair er cheating?! Produsentene designer dem ikke på en måte som gjør det vanskeligere å sikte. De gjør det motsatte! Dette er en smaksak. IKKE juks. Lenke til kommentar
Eradicator Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Alt som forandrer spillet ingame må vel sees på som juks? F.eks i BF1942 er det et program som gjør crosshairet ditt mindre og gjør det mye lettere å treffe! Det blir sett på som juks av de som spiller BF. Meningen er jo at alle skal stille likt når det gjelder "setup", også skal skillza avgjøre! Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 det er ikke lov, altså må det sees på som juks. går ikke ann å bytte ut det "vanlige" siktet, mens de som er passive (sniper og sig/aug) kan byttes ut... husker ikke helt hva fila heter, men det er en sprite. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Alt som forandrer spillet ingame må vel sees på som juks? F.eks i BF1942 er det et program som gjør crosshairet ditt mindre og gjør det mye lettere å treffe! Det blir sett på som juks av de som spiller BF. Det ville jeg heller kalt en "uoffisiell patch". Hvis det blir lettere å sikte er det bra! Husker jeg spilte Delta Force 2 i lav oppløsning. Når du sikter på avstand (og det gjør du vanligvis) blir fiendene gjemt BAK siktet! Sånn skal det jo ikke være! Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Cheater, du er akkurat som Znapper. Han cheater 24/7 Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 i turneringer osv er det ikke lov å bytte ut crosshairet, husker ikke helt hva de turneringene het, www.gamesurf.no har endel servere, de følger de reglene og hvis man bytter noe på skins/crosshair regnes det som cheat ja... Det er f.eks en SINNSYK fordel å bytte ut zoom crosshairet på sig/steyer, ettersom dette er lite og ikke så lett synelig, tror fargen på det var satt fast til noe lyst og jævelig noe... mmm.. gjorde det selv fordi jeg aldri så crosshairet mitt mot lys bakgrunn. egentlig skulle jeg ønske de hadde endret crosshairet, er for dumt når det er det som avgjør om du vinner en kamp eller ikke... men.. likt skal være likt, derfor er det ikke lov å endre crosshairet... blah.. bah.. hev ut det fete røde krysset mitt :/ Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Synes CS er litt for strengt angående akkurat dette. Ta en titt på q3, der er man mye friere. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Kanskje fordi det er mer seriøst i konkurranser? Jeg vet ikke... Uansett så lønner det seg å følge offisielle CPL regler, hvis du ikke gjør det blir du sett på som cheater av de fleste. Det er ikke lov å gjøre noe som helst egen 'modding', som f.eks. siktet. Noe man også bør være forsiktig med er å herje for mye med diverse innstillinger (som f.eks. ex_interp) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå