Warrior Elite Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ok har spansk eksamen i morra. Kan ingenting. 1 oppgave er tekstforståelse og 2 oppgaver er tekstprodusering. Hvordan kan jeg lære mest mulig på 12 timer? Hilsen Jørgen Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hahahaha, hvordan går det ann? Altså, du sliter... Gå å lek i trafikken elns, skader du deg alvorlig nokk kan du få utsatt eksamen til høsten. Uansett - hvorfor forberedte du deg ikke bedre tidligere? Du viste vel at en eksamen kunne komme, ja? Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Hahahaha, hvordan går det ann? Altså, du sliter... Gå å lek i trafikken elns, skader du deg alvorlig nokk kan du få utsatt eksamen til høsten. Uansett - hvorfor forberedte du deg ikke bedre tidligere? Du viste vel at en eksamen kunne komme, ja? Det er ikke alle som kommer opp vettu:P Jeg gambla og tapte. Kan forsatt stå det er bare å øve heftig hardt Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Kontakt den største Skolenerden og BLI hans venn til i morgen. Endret 14. april 2008 av dicktator Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Kontakt den største Skolenerden og BLI hans venn til i morgen. men han er homo Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Kontakt den største Skolenerden og BLI hans venn til i morgen. men han er homo BLI HOMO Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Kan nevne at jeg besto:P Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Now that's epic! Seksern blank? Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Vi snakker 2 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Heheh. Er i samme problemstilling som deg selv nå trådstarter. Noen fine triks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå