Gå til innhold

Test: MSI X48 Platinum

Anbefalte innlegg

Alle nyere Gigabyte kort resetter cpu/ram perfekt - at jeg aldri har behøvd å resette bios pga overklokking på mitt X38-DQ6 vitner om det fungerer - dette har hatt mange forskjellige kombinasjoner av cpu/skjermkort/minne og har blitt klokket opp og ned i vinkel siden i fjor høst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DS3 er et økonomi kort, og bios problemer kandu få med alle kort - nesten alltid brukerfeil (som å flashe i windows....).

På GB DS5/DQ6 blir backupbios automatisk flashet ved feil - funker perfekt - har provosert det frem ved flere demonstrasjoner.

Lenke til kommentar

ASUS sitt økonomikort basert på P35 er vel P5K "vanilla", og det kortet har jeg hørt svært lite negativt om. I brodern's PC sitter det et MSI P35 Neo-F. Det er i og for seg stabilt nok, men det er ikke mulig å få lyden til å swappe mellom portene foran og bak, og kortet oppfører seg litt merkelig når man starter opp maskinen - den starter i ca. ett sek., så slår den seg av i ca. ett sek., før den starter som normalt - hver gang! Skal i hvertfall ikke kjøpe MSI hovedkort igjen. Skjermkortene deres er derimot finfine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...