PerUlv2 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Alle nyere Gigabyte kort resetter cpu/ram perfekt - at jeg aldri har behøvd å resette bios pga overklokking på mitt X38-DQ6 vitner om det fungerer - dette har hatt mange forskjellige kombinasjoner av cpu/skjermkort/minne og har blitt klokket opp og ned i vinkel siden i fjor høst. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Fikk problemer med et Gigabyte kort i vinter, ganske nytt av typen GA-P35-DS3. BIOS ble korrupt. Måtte inn med USB-minnepinne med BIOS. Må si min erfaring med ASUS er mye bedre. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 DS3 er et økonomi kort, og bios problemer kandu få med alle kort - nesten alltid brukerfeil (som å flashe i windows....). På GB DS5/DQ6 blir backupbios automatisk flashet ved feil - funker perfekt - har provosert det frem ved flere demonstrasjoner. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ok, min feil. Tipper ASUS' økonomikort er ganske dårlige på det området også. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Mn uansett ville jeg valgt et Asus eller Gigabyte økonomikort foran et hvilket som helst MSI kort anyday Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 ASUS sitt økonomikort basert på P35 er vel P5K "vanilla", og det kortet har jeg hørt svært lite negativt om. I brodern's PC sitter det et MSI P35 Neo-F. Det er i og for seg stabilt nok, men det er ikke mulig å få lyden til å swappe mellom portene foran og bak, og kortet oppfører seg litt merkelig når man starter opp maskinen - den starter i ca. ett sek., så slår den seg av i ca. ett sek., før den starter som normalt - hver gang! Skal i hvertfall ikke kjøpe MSI hovedkort igjen. Skjermkortene deres er derimot finfine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå