Kveldsro Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Komplett har alt for høye fraktpriser. Sjekk f.eks. en stor plasma på Amentio.no. Frakten til hvor som helst i Norge er der på ca 150 kroner. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 En TV som veier 32kg, ble bare 315kr i frakt.Er jo bare utregningen hos komplett som er helt på trynet? Les på fraktmetoden på komplett... det står klart og tydelig at det er "Posten tyngre på døren - hjemlevering" Lenke til kommentar
Swayne Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Personlig har jeg svært god tro på Panasonic i alle fall :)De har alltid levert gode tv-er, Samsung kan vel variere noe mer, eller...? mener å vite at samsung har pixel garanti, dvs hvis det er pixel feil på tv'n få betaler de for rep og frakt. det gjorde de med min samsung LE40M87 som hadde 1 død pixel. En slik garanti gjelder i alle fall ikke på Samsung pc skjermer - da må det være mange flere døde pixler..... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Samsung NORDIC har pikselfeilgaranti på tver. Men da må tven være kjøpt hos elkjøp, expert, euronics, lefdal, siba eller computercity. Ikke på nett. Lenke til kommentar
Cantus Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ser ut til at jeg mottar tv'n i dag, så det blir spennende å teste! Fikk heldigvis bestilt sammen med en kamerat, så da blir ihvertfall frakten delt på 2.. 425,- pr tv er mer akseptabelt.. Lenke til kommentar
Swayne Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Samsung NORDIC har pikselfeilgaranti på tver. Men da må tven være kjøpt hos elkjøp, expert, euronics, lefdal, siba eller computercity. Ikke på nett. Det er bra det! Men som tidligere nevnt gjelder ikke denne garantien for pc-skjermer slik jeg har oppfattet - men nå er det jo tv det er snakk om her da Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Samsung NORDIC har pikselfeilgaranti på tver. Men da må tven være kjøpt hos elkjøp, expert, euronics, lefdal, siba eller computercity. Ikke på nett. (hmmm, gammel tråd...) Alle disse har nettbutikker. Gjelder ikke pixelfeilgarantien i disse nettbutikkene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå