Potethode Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg betalte for 12.mnd xbox live gullmedlemsskap i oktober. Nå bare 6.mnd etter har min konto blitt nedgradert til sølvmedlemsskap. Hvordan kan dette skje!? Jo, jeg ringer support og får følgende svar:"Det stemmer at du har betalt for 12mnd gullmedlemsskap, men det har skjedd en feil i systemet og din konto ble automatisk nedgradert til sølvmedlemsskap". Jeg svarer:"Skal ikke dere da gi meg gratis gullmedlemsskap de siste 6.mnd siden det er deres feil" Support:"Nei, vi kan dessverre ikke hjelpe deg. Du må selv betale for nytt medlemsskap. Ok, vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Kommer iallfall ikke til å betale for noe nytt gullmedlemsskap. Har dere noen ideer? Kan jeg ikke kreve noe erstatning? Uff, det skal ikke være lett. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 ville ringt igjen 12 kundebehandlere vil nok gi 12 forskjellige svar........ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Du skulle jo ikke bedt om gratis gullmedlemsskap i 6 mnd. Support trodde sikkert du ville ha ekstra 6mnd i erstatning eller noe. Ring igjen, si at du har betalt for 12 mnd., men bare fått 6, og be dem fikse feilen. Ikke be om noe som høres ut som noe "ekstra" ut over det du krav på. Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Det her høyrast heilt snålt ut. Seier seg sjølv at du skal ha det du har betalt for. Som andre har sagt, så ta kontakt igjen. Og ikkje gje deg. Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Ringte igjen, fikk samme svar! Da ble jeg seriøst irritert, krevde å få snakke med "sjefen". Etter 10min venting, fikk jeg snakke med en som kalte seg supervisor. Han var veldig sur, lite hyggelig. Men jeg fikk til slutt de 6mnd som jeg hadde krav på. Etter å ha truet med å dra forbrukerrådet inn i saken og noe sånt. CASE CLOSED Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ringte igjen, fikk samme svar! Da ble jeg seriøst irritert, krevde å få snakke med "sjefen". Etter 10min venting, fikk jeg snakke med en som kalte seg supervisor. Han var veldig sur, lite hyggelig. Men jeg fikk til slutt de 6mnd som jeg hadde krav på. Etter å ha truet med å dra forbrukerrådet inn i saken og noe sånt. CASE CLOSED Haha! bra! 1 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Om man har retten på sin side må man aldri gi opp. Å ikke benytte seg av sine rettigheter er det samme som å la bedriften vinne, og dermed forbrukeren tape. I det lange løp vil kundeservicen bli dårligere og dårligere om kundene ikke tør si ifra. Kundeservicen i Norge er langt under den man finner i USA blant annet. Dette fordi vi nordmenn tydeligvis er blitt så vant til dårlig kundeservice at vi har gitt opp med å klage. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Om man har retten på sin side må man aldri gi opp. Å ikke benytte seg av sine rettigheter er det samme som å la bedriften vinne, og dermed forbrukeren tape. I det lange løp vil kundeservicen bli dårligere og dårligere om kundene ikke tør si ifra. Kundeservicen i Norge er langt under den man finner i USA blant annet. Dette fordi vi nordmenn tydeligvis er blitt så vant til dårlig kundeservice at vi har gitt opp med å klage. Kundeservicen for USA ligger etter hva jeg har skjønt i India.... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 hehe, bra du sier i fra til dem selvfølgeli skulle du jo ha de 6 månedene. hadde gjort det samme her. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 folk prøver alltid å snytte andre for retighether osv. det einaste som hjelper er å ikkje gi seg om ein så må få høyeste rett til å blanda seg inn. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hei dudes! Jeg måtte lage en konto til min lillebror som er under en viss alder. Da det ble ekstremt mye styr at min epost og passord skal tastes inn, og fikse instillinger for Familiy greier. Kjekt det av MS, men ble seff tungvindt når jeg er 1000km unna han... Jeg fikk ikke noe tilbud om 1måndes gratis Gull! WTF? Det fikk da jeg når jeg ordet kontoen min. Jeg ordet kontoen på Xbox.com da, etter det var det bare for brodern og taste inn det han skulle... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg fikk ikke noe tilbud om 1måndes gratis Gull! WTF? Det fikk da jeg når jeg ordet kontoen min. Er bare å velge sølv så skal det følge med. Vet ikke om det fungerer annerledes på nettet da. I så fall er det jævlig teit. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 tror kansje microS har endra noe, for eg har lagt 4 gt og fått gratis live (bare 1 av dei var mine. måtte laga for søsknå mine o) Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Sikkert grunnet av at jeg gjorde det på nettet og lagde en gull med en gang... Jaja, det er da muttern som betaler for brodern så uansett... Endret 19. april 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå