DanielvanSand Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Hei Nå har det seg slik, at PCen min ber om drivere til hver eneste enhet jeg plugger inn i USBen. Dette er alt fra mobiltelefoner, eksterne HDer til minnepenner. Og finner jeg ikke driveren (som jeg vanligvis ikke gjør), vil den ikke få kontakt med enheten jeg plugger i. Spørsmålet mitt er om det går ann å fjerne denne 'sjekken' (endre på noen instillinger?) for å få en lignende plug-and-play tjeneste man finner på XP. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Har du bedt Windows lete etter driven på Vista-CDen? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 14. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Har du bedt Windows lete etter driven på Vista-CDen? Da finner vi frem den CDen... EDIT: Det hjalp ikke Endret 14. april 2008 av Dalh Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 15. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 BUMP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå