Gå til innhold

Første GTA4 review, OXM


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal desidert stenge meg fra uteverdenen, slik at ingenting skal hindre meg i å runne det på en dag + natt :D

 

Hvorfor vil du rushe deg gjennom det og runne det kjappest mulig? Jeg skal i alle fall ta meg god tid, og kose meg med spillet. Dra på pub, prøve datingtjenestene, ut å gå meg turer og se hva som skjer rundt om i byen.

Lenke til kommentar
Skal desidert stenge meg fra uteverdenen, slik at ingenting skal hindre meg i å runne det på en dag + natt :D

 

Hvorfor vil du rushe deg gjennom det og runne det kjappest mulig? Jeg skal i alle fall ta meg god tid, og kose meg med spillet. Dra på pub, prøve datingtjenestene, ut å gå meg turer og se hva som skjer rundt om i byen.

Hvorfor vil du ta det med ro og bruke lang tid? Jeg skal i alle fall gjøre ferdig hovedhistorien ganske fort, for å så gjøre de million andre tingene spillet kommer til å tilby, i en solid hastighet. Ingen vits å være treig. :wee:

Lenke til kommentar
Skal desidert stenge meg fra uteverdenen, slik at ingenting skal hindre meg i å runne det på en dag + natt :D

 

Hvorfor vil du rushe deg gjennom det og runne det kjappest mulig? Jeg skal i alle fall ta meg god tid, og kose meg med spillet. Dra på pub, prøve datingtjenestene, ut å gå meg turer og se hva som skjer rundt om i byen.

Hvorfor vil du ta det med ro og bruke lang tid? Jeg skal i alle fall gjøre ferdig hovedhistorien ganske fort, for å så gjøre de million andre tingene spillet kommer til å tilby, i en solid hastighet. Ingen vits å være treig. :wee:

 

Jeg skal jo selvfølgelig gjøre oppdrag, men ikke konstant, må jo ta noen pauser fra storyen og bare kose seg i storbyen.

Lenke til kommentar

Erfaringsmessig er det lettere å legge fra seg GTA og "glemme" det av etter du har fullført storyen syns jeg. Så lenge jeg har oppdrag igjen er det mer morsomt å nyte resten av det spillet har å by. Så jeg er enig med mangen andre her at jeg skal ta meg gooood tid med storyen og ikke rushe noe som helst!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Here are all the scores given by reviews thus far for GTA4:

 

Official PlayStation Magazine (UK): 10/10

Official Xbox Magazine: 10/10

Games Aktuell Magazine (German): 10/10

PSM3 (France): 20/20

Official Xbox Magazine (US): 9.5/10

Empire Online: 5/5

Jeux Vidéo Magazine (France): 166/200 (83%)

 

Litt av hvert her ja.

Kilde: http://www.gta4land.com/

Lenke til kommentar
Hvem trenger anmeldelse før spillet er ute? Alle skal jo kjøpe det uansett :p

Gamer.no bruker sikkert litt tid på spillet for å gjøre det grundig. Så får vi heller se om vi er enige i det de skriver

 

Så blir det bare å be om at den ikke blir på nynorsk^^

 

har enda ikke lest noen reviews og skal nok ikke det heller. Spillet er jo kjøpt allerede :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...