Gå til innhold

Første GTA4 review, OXM


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper bare ikke gta4 blir et spill er blitt oppskrytt og overomtalt for ingen grunn. Slik at vi har så høye forventinger at man blir skuffa. Bryr meg ikke om hva dem sier i omtaler før jeg har fått tak i det.

 

Det skal jo sies at det virker kult. Både onlinedelen og offline.

Lenke til kommentar
Merkelig den dealen EB games har. Byttet inn 3 simple spill i går og får GTA4 + 100kr gavekort.

 

Kan ikke skjønne hvordan de skal tjene noe på det, de må jo da få solgt de spillene for over 200kr stk?

Jeg brukte den dealen og på kvitteringen stod det at jeg fikk 199,- for Gears of War, 350,- for Gudfaren™, 200,- for Prey. Det er jo litt av en deal fordi jeg vant Gudfaren, GoW kosta 399,- og Prey kosta 49,-. Pluss at jeg fikk et gavekort verdt 100,-.

 

Litt av en deal! Syns jeg i hvert fall..

Lenke til kommentar
Hvorfor får jeg opp på mine innlegg at det er nye innlegg i denne tråden hele tiden når det ikke er noen nye innlegg? Rødfargen vil jo aldri blekne...

 

har samme problem med et par tråder. og nå har jeg merket at det er bare tråder fra "Grand Theft Auto" som viser at den har nye innlegg selvom det ikke er! irriterende, vet ikke hvorfor det er bare sånn med GTA seksjonen.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...