Gå til innhold

Første GTA4 review, OXM


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får virkelig lyst til å kjøpe PS3/360 nå. Jeg klarer meg uten de ti beste spillene på konsollene som er FPS (;)), men dette hadde det vært fint å ha.

Heldigvis bor det en venn to hus unna med PS3, og jeg skal låne den en eller annen gang. I mellomtiden får jeg bare være overraskende mye hos han.

Lenke til kommentar

Hvordan er det med personnummer hos gamezone.no?

 

Kontoen er registert på mitt navn, men jeg blir ikke 18 før i mai. Kan jeg skrive mitt eget personnummer selv om jeg ikke er fyllt 18?

 

Hvis ikke, så må jeg jo skrive mammas, men når den står i mitt navn så ser de jo det når de kredittsjekker henne.

Lenke til kommentar

Hadde samme problemet. Lånte bare mammas Visa, har ikke egen BankID.

 

"Men fra spøk til alvor", kommer folk som bor langt nord til å få spillet på release? Jeg bor i troms fylke og lagret er vel en plass nedi sør norge, slik at det tar tid med posten. Uannsett er 1.Mai helligdag, slik at om pakken er kommet til postkontoret får jeg den uannsett ikke før 2.Mai..

Lenke til kommentar
Bestill frå dei. Send så ein e-post og høyr om du er "innanfor" dei som får den 29.4. Om ikkje så kan du alltids avbestille den. Du må rekne med at mange som førehandsbestiller no, spesielt no som det kan sjå ut som om det er leveringsproblemer på begge platformer.

 

 

Takker da er bestilingen sendt

Lenke til kommentar
Et lite tips til de som er redd de ikke får GTA IV på dagen; stikk på butikken og kjøp det! :)

Jeg skal i alle fall være på Elkjøp når de åpner.

Ikke alle som uten videre kan ta seg fri fra jobb/skole for å kjøpe seg spill heller da, det er nok derfor så mange forhåndsbestiller på nettet istedet. Men allikevell skal man ikke se bort ifra at det sendes ut så mange eksemplarer at det ikke er noe problem å kjøpe det etter jobb/skole.
Lenke til kommentar

Jeg bestilte fra Absolutt spill når Halo3 kom. Jeg fikk det 2 dager før release og det tok bare en dag i posten før jeg hadde det. Den gangen bodde jeg i Ålesund!

 

Så skal ikke se vekk ifra at du har det en dag før release i tromsø også! Alle store byer får jo post sendt hele døgnet!

Lenke til kommentar
Jeg bestilte fra Absolutt spill når Halo3 kom. Jeg fikk det 2 dager før release og det tok bare en dag i posten før jeg hadde det. Den gangen bodde jeg i Ålesund!

 

Så skal ikke se vekk ifra at du har det en dag før release i tromsø også! Alle store byer får jo post sendt hele døgnet!

 

Seriøst? Fikk du Halo 3 på en søndag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...