Gå til innhold

Første GTA4 review, OXM


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt skuffet over at anmeldesen ikke går så mye inn på ting som framerate, pop-up, view distance og slikt. Han nevner riktignok at det er litt problemer, men feier det bare under teppet ved å si at kanskje Rockstar fikser det før utgivelsen og hvis ikke så betyr det ikke noe.

 

Jeg vil vite mer om hvor bra (eller dårlig) GTA flyter på Xbox360.

Endret av Mr. Bridger
Lenke til kommentar
Nå er jo ikke OXM det minst partiske bladet i skuffen, men at spillet vil score er klart.

 

Etter en uke i salg kommer det en post på diverse forum, også dette, med overskriften: "Ønskeliste til GTA5".

 

lol, lo litt når jeg leste det

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Syns det HUD bildet ingame hvor han står klar utenfor en dør, mens en fiende står i trappen med våpen så helt forferdelig ut grafikkmessig. Greit hadde ikke forventa über grafikk, men sank litt sammen i stolen når jeg så dette bildet. Så ikke mye sånn ellers fra byen, men regner med at det ser litt bedre ut.

 

Ellers så gleder jeg meg som en unge på julaften til å oppleve Euphoria motoren :dribble:

Lenke til kommentar

Leste reviewet nå, og hvis du vil gå inn i spillet uten å vite NOE så må du virkelig ikke lese det! Kan si så mye som at jeg gleder meg mye mer nå enn jeg har gjort tidligere, og kommer til å se om det ikke er mulig å "skulke" skole tirsdag 29/onsdag den 30 for å få igang langhelgen ett par dager tidligere. Dette spillet blir epic!

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Syns det HUD bildet ingame hvor han står klar utenfor en dør, mens en fiende står i trappen med våpen så helt forferdelig ut grafikkmessig. Greit hadde ikke forventa über grafikk, men sank litt sammen i stolen når jeg så dette bildet. Så ikke mye sånn ellers fra byen, men regner med at det ser litt bedre ut.

 

Ellers så gleder jeg meg som en unge på julaften til å oppleve Euphoria motoren :dribble:

 

Ser ut som bildet er strukket utover. Et lite representativt bilde.

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
Leste reviewet nå, og hvis du vil gå inn i spillet uten å vite NOE så må du virkelig ikke lese det! Kan si så mye som at jeg gleder meg mye mer nå enn jeg har gjort tidligere, og kommer til å se om det ikke er mulig å "skulke" skole tirsdag 29/onsdag den 30 for å få igang langhelgen ett par dager tidligere. Dette spillet blir epic!

 

Tanken har streifet meg og :!:

Endret av SpyHunterX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...