Pondus777 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hei Jeg bruker Firefox og det begynner og bli litt fult på den persjonlige linja mi (der du lagrer masse linker og sånt) og lurer på om det finnes en adon som kan lage en extra linje til meg Det hadde vært kjempe flott Takker for svar Lenke til kommentar
Encoded Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Regner med at det er dette du er ute etter?: - I engelsk Firefox: View > Toolbars > Customize - I den norske versjonen blir det vel noe slikt som: Vis > Verktøylinjer > Tilpass Demonstrasjonsbilde Når du er kommet hit velger du 'Add New Toolbar' (eller 'Legg til ny verktøylinje'), gir denne et navn, og da er det bare å 'dra' ikoner og slikt på plass. Du kan dessverre ikke ha bokmerker på denne linjen som standard, men det er det sikkert en måte å fikse. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg forstår det slik at han vil ha mer plass på bookmarks toolbaren? Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Det er denne jeg er ute etter : Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hei her er en side som beskriver hva du må gjøre i chrome.css for å få linja til å wrappe og lage en ny når det er lite plass: http://lifehacker.com/software/firefox-tip...lbar-317072.php Lenke til kommentar
Encoded Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Her er enda en guide om det skulle være nødvendig: Link til Guide Som den andre guiden fra MrLee innebærer denne litt manuelt arbeid. Endret 14. april 2008 av Encoded Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Takker Skal se på de når jeg har vært på skolen (som har begynt for 1 time siden :O) Har det litt travelt Fs i dag og Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Hei Jeg finner ikke c:\documents and settings\”Your Username”\Application Data\Mozilla\ Jeg kommer bare til C:\documents and settings\”Your Username”\Application Data\ og der er det ingen Mozilla\ Noen som vet hva dette kan være ? Lenke til kommentar
Encoded Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Er du sikker på at den ikke er der? Kanskje mappen er skjult. Prøv å finne den via denne fremgangsmåten: I Windows: 1. Velg Start → Kjør 2. Skriv: %APPDATA%\Mozilla\Firefox\Profiles\ 3. Trykk OK. Om den finnes vil mappen komme opp da. Dette fungerer dog ikke hvis det er snakk om en Firefox Portable. Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 ahh, seff er mappen skult Tenkte ikke på det Men det funker ikke Skjer ingenting når jeg starter Firefox Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Når bokmerke linja blir full så vil du jo bare ende opp med at den lager en meny på siden hvor nye bokmerker legger seg. Er ikke det bedre enn å få nok en linje øverst i nettleseren? eller sortere bokmerken på linjen i mapper? Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Når bokmerke linja blir full så vil du jo bare ende opp med at den lager en meny på siden hvor nye bokmerker legger seg. Er ikke det bedre enn å få nok en linje øverst i nettleseren? eller sortere bokmerken på linjen i mapper? Liker ikke den menyen, det hadde vært mye enklere med en linje til Og mapper, det skall liksom gå raskt og bare trykke på linken, da kan jeg heller bare skrive inn adressen Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Vil bare nevne at med Firefox 3 (som kommer til sommeren) så kan du bare ha alle bokmerker i en eneste mappe og bruke "tags" til å finne frem til det du vil. Den nye adresselinja i Fx 3 er genial! Jeg finner ikke c:\documents and settings\”Your Username”\Application Data\Mozilla\ Du skulle ikke ha norsk xp da? Noen programmer er "dumme" og lager mappen application data selv om den bare skal være på engelske installasjoner. På norsk er det Programdata som blir brukt. (Altså "C:\Documents and Settings\*brukernavn*\Programdata\Mozilla") Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Vil bare nevne at med Firefox 3 (som kommer til sommeren) så kan du bare ha alle bokmerker i en eneste mappe og bruke "tags" til å finne frem til det du vil. Den nye adresselinja i Fx 3 er genial! Jeg finner ikke c:\documents and settings\”Your Username”\Application Data\Mozilla\ Du skulle ikke ha norsk xp da? Noen programmer er "dumme" og lager mappen application data selv om den bare skal være på engelske installasjoner. På norsk er det Programdata som blir brukt. (Altså "C:\Documents and Settings\*brukernavn*\Programdata\Mozilla") Har funnet c:\documents and settings\”Your Username”\Application Data\Mozilla\ Var bare en skult mappe Noen som vet når den brukelige versjonen av Firefox 3 kommer ut ?? Ca?? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Slutten av juni ca. Bruker selv beta 5, og denne funker veldig bra. Den er så stabil at du kan bruke den fast, men er som sagt en beta, det er ingen garantier. Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Slutten av juni ca. Bruker selv beta 5, og denne funker veldig bra. Den er så stabil at du kan bruke den fast, men er som sagt en beta, det er ingen garantier. ok Gleder meg Endret 15. april 2008 av Pondus777 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå