Sonsol Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Norsklæreren min har et stort ønske om å få min fantastiske keynote-presentasjon, og tillater seg selv å basere karakteren min på dette. Hun bruker dessverre powerpoint, så jeg lurte på om det er mulig å konvertere presentasjonen på noen måte? Mvh. Sondre Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 File>Export>PPT/Powerpoint. Det kan skje konflikter mellom dokumentene under eksportering. Hvorfor trenger læreren sin selve presentasjonen og ikke bare innholdet på en PDF? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 File -> Export -> Powerpoint. For en så enkel sak som det der, kunne du bare søkt i Help-menyen til Keynote mener nå jeg, men nå fikk du i hvertfall svaret Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Vil du at alle overganger og effekter skal se ordentlig ut bør du eksportere til Quicktime-format. File -> Export -> Quicktime Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Synd at ikke læreren kan endre på presentasjonen når den er i Quicktime-formatet. Jeg får fortelle henne at hun bør kjøpe mac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå