ThomasOwren Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Denne gangen kan vi alle være enige: Altaïr går ettertrykkelig på snørra. Les mer Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg var ikke engang klar over at de skulle prøve seg med Assassin's Creed på DS - og når jeg ser på hvordan det gikk, forstår jeg hvorfor. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 De må vel forstå at dette spillet går til helsikke når de lagte spillet... Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Enten er playtesting noe av det vanskeligste å gjennomføre effektivt/objektivt/riktig i hele bransjen eller så er det veldig mange utviklere som, i mine øyne bare lager spillet og ikke tester at det faktisk fungerer skikkelig før det gis ut. Sikkert mange spill som kunne vært veldig gode hvis utviklerne kunne fikset opp i de mest grunnleggende feil i sitt eget spill. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 At dere gidder å anmelde den der dritten der. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 At dere gidder å anmelde den der dritten der. Det er nok derfor de anmelder spill, så folk skal få en pekepinn på hvor bra spillet er/ikke er. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Assassin's Creed er absolutt et spill som krever mye bedre grafikk enn det DS kan prestere Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 At dere gidder å anmelde den der dritten der. Det er nok derfor de anmelder spill, så folk skal få en pekepinn på hvor bra spillet er/ikke er. JADAJADAJADA. Assassins Creed på DS liksom? Hvordan kunne sånt noe bli bra? Umulig. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg prøvde faktisk dette for over en uke siden. En venn av meg anmelder spill for Gamer.no´s erkefiende, GameReactor, så jeg kan bekrefte at det superstinker. Lenke til kommentar
AmbassadorNOR Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg prøvde faktisk dette for over en uke siden. En venn av meg anmelder spill for Gamer.no´s erkefiende, GameReactor, så jeg kan bekrefte at det superstinker. Har en kompis som også skaffet seg det spillet der. Skal si han angrer ^^ Fatter ikke hvordan han kom på å bruke penger på det. Og ja... Anjunabeats er good s**t Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg