Gå til innhold

Hva er King of Chaos for noe?

Anbefalte innlegg

Dette her er kanskje en fullstendig feilpost, men siden jeg tror det er noe spille-greier tar jeg sjansen...

Hva er King of Chaos for noe?

Alle sier det er noe fæle ting. Og jeg har sett en sticky post et sted på dette forumet, om at det er forbudt å verve medlemmer eller noe slik.

Kan noen fortelle meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er no internett drit, som jeg anbefaler deg å holde deg langt unna, jeg forbinder alle kingsofchaos linker med død og fordervelse.

Spillet fungerer slik at man registrerer seg på kingsofGAYNESS.com og da får man en url, så er det om å gjøre å få flest mulig til å besøke den urlen. De som besøker urlen har du "voldtatt" eller "hacka" alt ettersom åssen spill, vet ikke helt hva kingsofchaos frister med for et vakkert verb, men jeg kan garantere at det vil plage alle rundt deg om du starter med den dritten! På forhånd takk for at du holder deg unna;)

Lenke til kommentar

D ER JO IKKE D KINGSOFCHAOS HANDLER OM!! :o

Jeg har spilt spillet før, og er enig i at d er noe dritt, men d handler ikke om d du sa..man "voldtar" ingen osv.. NÅr folk joiner linken din får du flere soldater..ikke noe annet enn d..og du må absolutt ikke registrere deg på den GAY siden eller hva d var du kalte den igjen--bare sånn at d er oppklart...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...