Oljens Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Kompaktkamera, maks tele og masse beskjæring gir teknisk elendig kvalitet, men jeg er fornøyd med motivet. EDIT: Endret 15. april 2008 av Oljens Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvor er bildet tatt? Lenke til kommentar
Oljens Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Levanger. Ser du hvor? Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 prøver meg med en feedback. jeg har ikkje veldig god peiling på komp av bilder, men her er det mye som skurer. traffikklysene som tar vekk fokus er bare et problem. bilde er også veldig uklart (langt ifra kanskje? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 uskarpt, rotete og mørkt er det første jeg tenker på når jeg ser det. Ser ut som trafikklyset er motivet mer enn helikopteret. Du burde nok gått ca 1km nærmere før du prøvde på et bilde. Lenke til kommentar
Oljens Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 prøver meg med en feedback. jeg har ikkje veldig god peiling på komp av bilder, men her er det mye som skurer. traffikklysene som tar vekk fokus er bare et problem. bilde er også veldig uklart (langt ifra kanskje? Det er mange måter å komponere bilder på. I dette tillfelle utgjør himmelen bevisst 2/3 av av bildet. Lyssignalet er en viktig del av bildet. Tenk målestokk. Uskarpt ja, teknisk dårlig som nevnt i første post. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg tror det er på Moan? Da betyr det at far min sitter i det helikopteret Lenke til kommentar
Oljens Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Jeg tror det er på Moan? Ja, og bildet er tatt samme dag som billulykken på Skogn nå nylig. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Riktig Jeg synes du burde ha fikset litt på lys og kontrast i alle fall Lenke til kommentar
Oljens Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Jeg har lagt inn ny versjon i første post. Litt mer kontrast, skyggepartiene er lysnet noe og fargemetning er økt en del. Dette har fått frem mye støy i skyggeområdene som ikke er enkelt å fjerne. Poenget med bildet er at helikopteret skal lande på boksen til lyssignalet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå