H.M.Kongen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Heisann,noen som har tips til hva slags merke jeg burde kjøpe? Jeg skal ha den i stuepc'n og stillegående er ett kjempekrav.Den jeg har nå bråker som pokker.Susinga overdøver alt så må ha lyden på ganske høyt hvis vi skal unngå og lytte til susing.. Jeg har tenkt på Plextor da jeg har bare gode erfaringer med de men er åpen for forslag.. Den jeg har nå: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331635 Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Virkelig ingen som har tips til en sata dvdbrenner? Lenke til kommentar
jd10 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Ingen av de 20X drev er stille da må du nesten stille ned hastigheten på drevet med nero verktøy, Plextor lager ikke sine brenner selv mer de bare klistret på sitt merke og tar dobbel pris Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Asus har en dvdbrenner som er spesielt stille, men husker ikke modellnavnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå