Joachim_F Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Grunnleggerne av Hitman-skaper IO Interactive har blitt uavhengige igjen. Les mer Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Lurer på hvordan det blir med pengestøtten og det økonomiske grunnlaget for å lage flere gode spill i Hitman serien nå når de har gått vekk fra IO. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ønsker dem uansett lykke til, men penger kan jo bli et stort problem ja, men får håpe alt ordner seg for dem og de leverer noen kvalitetsprodukter med tiden. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Tja, da håper jeg at dette ikke ødelegger for eventuelle framtidige Hitman-spill, og at gutta I Reto-Moto også får til noe. Fornøyelig at de la inn en referanse til seg selv i Kane and Lynch. Lenke til kommentar
Schweinung Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Får bare ønske dem lykke til Lenke til kommentar
RyanLennox Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hitman-rettighetene ligger sannsynligvis i IO Interactive. Hvis ildsjelene bak slutter, blir det vel en stund til den rykteomsuste Hitman 5 kommer Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hitman-rettighetene ligger sannsynligvis i IO Interactive. Hvis ildsjelene bak slutter, blir det vel en stund til den rykteomsuste Hitman 5 kommer Var dette jeg også mente, selv om jeg ikke spesifiserte det. Jeg regner med IO har rettighetene til både navn og IP, men dersom de som gjorde Hitman til hva det er/var nå er borte, så kan det spøke litt for framtiden til serien. På den annen side, Far Cry 2 ser jo ut til å bli mye mer interessant enn Far Cry (og Crysis, for den saks skyld), så det kan jo gå begge veier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg