MPC Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Før blåskjermen brukte pcen å restarte på rundt 30-40 sek. Då eg fikk blåskjermen sto det: NPFS.sys og masse anna og etter 4 sek med blåskjermen slo det seg av. Det restarta og no bruker PCen minst 3 min på å restarte. loadinga går fort som alltid men når eg skal boote inn til windows (etter loadinga er vekke) så er skjermen svart for 2 min før eg ser musa pila og windows vista. Nokon som veit korfor det skjer (har akkurat installert Vista SP-1 for Windows Vista Ultimate 64 bit) specs er i signaturen Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Du tror ikke du kunne lete deg frem til c:\windows\minidump og kjøre minidump filen gjennom Windbg for deretter å poste den her? Guide for Windbg finner du ovenfor. (I hvordan du kan feilsøke Windows tråden.) Lenke til kommentar
MPC Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 hm prøvde nettopp å installere det programmet frå windows men det sto at fila ikkje støtta min prosessor type (Q6600) Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hmm støtter det virkelig ikke firekjerners prosessorer? Lenke til kommentar
MPC Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 (endret) prøvde å installere den nyaste frå oktober i 07, den støtter ikkje 4 kjerner ser det ut som. Endret 14. april 2008 av MPC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå