ludobadger Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Heisann. Jeg skal til å oppgradere og i den forbindelse er jeg veldig usikker når det gjelder hovedkort. Jeg trenger et som støtter SLI men jeg aner ikke hvilket jeg bør velge. Jeg vurderer et Asus P5N-E SLI men jeg må innrømme at det er nok mest fordi det var det første jeg kom over hvor SLI støtte er oppgitt heh. - Må være LGA775. - Jeg skal ha en e8400 cpu på kortet så den må det støtte. - Jeg kommer nok til å klokke den cpuen litt så er en fordel om det ikke er ubrukelig til den slags. - Kan man dele HK inn i kategoriene billig, middels og dyre så er sistnevnte kategori uaktuell. Prissegmentet mitt er fra 600-1000ish. Kan nok strekke meg litt lengre om det er svært gode grunner til det. - Ellers så føler jeg ikke noe særlig behov for masse "ekstrastæsj" som jeg aldri kommer til å dra nytte av. - Så det jeg trenger er altså et kjapt, stabilt HK som klokker godt og støtter SLI. Noen forslag folkens? Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 det funker forsovidt det kortet du viser til , men har ikkje fått så gode kritikker med høy klokking. fungerer greit nok til middels klokking. ellers så er det vanskelig å finne hk som støtter sli og samtidig skal være god overklokker. prisen henger som oftest sammen med det du får skal du ha sli og kort som er gode overklokkere så bør du opp i en rundt 1600 kr Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Aha. Har du noen eksempel på gode kort til rundt 1600 kr da? Takker for svar Lenke til kommentar
Hizulvej Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Aha. Har du noen eksempel på gode kort til rundt 1600 kr da? Takker for svar http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1810505;c:36123 det er vel det beste til den prisen Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) dette er og et veldig bra kort: https://prisguiden.no/product.php?productId=87063 den støtter faktisk trippel sli om det sku bli nødvendig hehe. det kortet har fått mye god omtale Endret 14. april 2008 av gyt6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå