Gå til innhold

sponsord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er lett å skaffe spons ord til CS-server... Micros Oft gir gledelig ut en 100Mb it linj e til folk som skriver en fin mail...

Bare si at dere r0xX0rZ maxX0rz i CS og er 1337 2k..

:lol:

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7! 7 svar på under 10 minutter! WOW! Det må være bortimot rekord (*skrive ned i boken sin*)! Bare synd at alle sammen kan kategoriseres som latterliggjørelse.  

Spør hos SponsorService!

Hehe ja bare synd de er konkurs, de hadde vel sponset for mange r0xx0r b0xx0rs 1337 CS klaner..

takk for en vanvittig god latter alle sammen... :lol: skrattgråter her nå... :lol:

Lenke til kommentar
Ja til skriveleif !

jeg er like mye norsk som piirkka er finsk.

Er faktisk finne jeg ! 8) og da kan srivefeil førekomma  

Mvh

E.K

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Min signatur er IKKE kritikk mot folk som skriver mye feil. Den betyr at JEG gjør hva jeg kan for å unngå det. :yes: Ikke ta det personlig. Det er ikke mer personlig enn giftermålene til Jennifer Lopez.

Lenke til kommentar

Ser ut som de fleste her er såpass dårlig i norsk, at de ikke skjønner at spons ord = sponsor. Hvorfor rakke ned på andres norsk, når dere selv ikke klarer sette sammen 2 skarve ord :roll:

er så lei av å se folk rakke ned på andre folk. Føler dere en syk glede ved det eller? ;P

Agres :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...