Sewero Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Vedlagt er temperaturene mine nå med 3 stk 80 vifter som suger inn luft og en 120 vifte i bunn som suger ut. Eneste forskjellen som er ifra det bildet av pc-en er at jeg har renset CPU og satt hdd ned i den nederste bayen. Grunnen til at jeg vil ha ned temperaturen er at jeg har tenkt å overklokke CPU til ca 3.0 GHz men vil da helst ha lavere starte temp. Lenke til kommentar
spioner Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 hva med denne da? tror denne ville passe bra til det du skal bruke den til... https://prisguiden.no/product.php?productId=87148 har du noe info på viftene? kan hende det blir bedre og bytte til vifter som blåser mer for og få bedre luft gjennomstrømning... Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Noctua kjølern som linket til av spioner er nok et bra valg.. De har ihvertfall høstet mye bra kritikk.. Har mange Noctua vifter selv, og synes det gir bra ytelse vs støy.. Stiv pris men Lenke til kommentar
spioner Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 ja de funker sykt bra vis man skal ha en vifte som ikke bråker så mye. hadde egentlig tengt og bruke dem på min pc helt til jeg fant ut at jeg egentlig dreit i hvor mye lyd det kom til og lage så bare slang på en viftestyring for og få bare litt mindre støy haha så vil på det sterkeste anbefale denne. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Pc-en er sokkel 939... Lenke til kommentar
spioner Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 sry:P hehe, da passet den ikke helt:P gå for denne da: https://prisguiden.no/product.php?productId=58442 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Den jeg har satt inn i handle lista nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå