ThomaZ86 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hei! Stolt eier av Mario Kart Wii, men når jeg spiller online eller vanlig singel player så syns jeg grafikken "lugger"/hakker litt sånn hele tiden.... det går ikke helt reint, noe som er litt slitsomt i lengden... Her er hvertfall min tv: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=55656 Kanskje jeg må gjøre om på noen innstillinger...!? Håper på noe som kanskje vet hva dette kan være. Mvh Thomas Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hei! Stolt eier av Mario Kart Wii, men når jeg spiller online eller vanlig singel player så syns jeg grafikken "lugger"/hakker litt sånn hele tiden.... det går ikke helt reint, noe som er litt slitsomt i lengden... Her er hvertfall min tv: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=55656 Kanskje jeg må gjøre om på noen innstillinger...!? Håper på noe som kanskje vet hva dette kan være. Mvh Thomas Lager Wii'en din ulyder? (Type: Klikking, kraftig ujevn susing etc.) Prøv å endre mellom 50hz/60hz/EDTV i settingsene. Er problemene utelukkende på MKWii, sjekk om platen er skadet, ev. prøv om den funker hos en kompis el.l. Lenke til kommentar
mpitof Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Vet ikke om nettilkobling kan ha noe med saken å gjøre, evt dårlig kontakt med det trådløse (?) nettverket? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Vet ikke om nettilkobling kan ha noe med saken å gjøre, evt dårlig kontakt med det trådløse (?) nettverket? Dersom det hadde vært problemet ville ikke singel player delen hatt denne hakkingen. Endret 14. april 2008 av qweac Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 tusen takk for all hjem fra alle, akkurat kommet hjem fra jobb og lest igjenom det dere har skrevet og det som var riktig var at jeg måtte bytte fra 50 hz til 60 hz som Anders81 sa... så takk takk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå