Itw Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Heisann Om jeg har ett tre hus som er hvit, men har lyst og redigere det så det blir grønt, hvordan kan jeg gjøre dette og ennå behlde detaljene i bildet? Eneste måten jeg hitill har fått til noe sånt er med og merke det jeg vil endre farge på også bruke saturation, men det begrenser jo fargevalget noe veldig. Finnes det noen enkel måte for det? Mvh ITW Endret 14. april 2008 av Itw Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Du kan prøve å lage eit nytt lag som du fyller med grønt der huset er, og so endre blandemåten til noko anna. Overlay eller Soft light kanskje, prøv deg fram. Blandemåten endrer du i lagpanelet, der det står Normal til vanleg. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Ja tenkte på at det kunne være noe slik, f.eks gjøre huset sort hvit først også lage ett nytt lag, med farge... Lenke til kommentar
Ivar_Schiager Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Ja tenkte på at det kunne være noe slik, f.eks gjøre huset sort hvit først også lage ett nytt lag, med farge... I PaintShopPro X2: Duplicate background Layer Merk det som skal endres på duplikatet Adjust Hue and Satur - Hu/Sa/Li - Still Saturation på -100. Det blir sv-hv Adjust Hue and Satur - Colorize Herfra kan du stille inn slik at du får alle mulige farger, også grønn Endret 30. april 2008 av Ivar_Schiager Lenke til kommentar
eva1 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du kan også forsøke å bruke selective color fra lagmenyen. Velg å kunn endre på hvitfargene der. Lykke til:) Lenke til kommentar
Leopoldleo Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Se her da! http://www.tutorialwiz.com/changing_color2/ Kjapt og slett ikke gæli:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå