Sangesland Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) har runna både uncharted - drake's fortune og ratchet & clank - tools of destruction nå, så er på tide med noen nye spill. hva ville du anbefalt meg å kjøpe? har lukta litt på assasins creed, skal ned på spiderman i tr.heim i morra og kikke på brukte spill der. (liker ikke spill som fotball, basket mm.) edit: grunnet min nåværende bosituasjon, så kan jeg ikke koble min ps3 opp mot nettet, portene er stengt. blir dessverre sånn frem til august Endret 13. april 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hvis du venter litt så kan du kjøpe gta 4. Hvis du virkelig trenger ett nytt ps 3 spill kan jeg annbefale cod 4 dersom du ikke har det på noen andre format. Eller kanskje devil may cry 4 Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Call of Duty 4, Burnout Paradise, Warhawk( Når du får nett), Skate, Eye of Judgement ( Hvis du har kompiser ), Motorstorm(Får en billig penge), Heavenly Sword (For en billig penge), The Darkness ( Får en billig penge), Colin Mcrae: Dirt (Hvis du liker Rally. Det gjør ikke jeg) Jeg likte ikke Assassin Creed. Var mildt sagt veldig ensformig, mye bugs og en teit story. Men men, mange meninger om det spillet. Noen roser det skikkelig, og noen synes det er en stor skuffelse. Endret 15. april 2008 av mnorm Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Assassins Creed er et greit valg, men sjekk også ut Call of Duty 4. Fantastisk fps med utrolig grafikk og masse herlig action. Til tider skjer det så mye rundt deg at man bare må stoppe opp og nyte all herligheten en stund Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Siden du ikke har nett før august så ville jeg ikke kjøpt call of duty 4 (cod4) med det første da single player delen er liten men online delen er sykt bra! Men jeg ville hvertfall kjøpt GTA:IV som kommer om 2 uker i morgen. Er online der også men single player er jo alltid sykt stor i GTA... Ellers har vi jo skate, uncharted, Ratchet & Clank... Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Jeg hadde helt klart ventet 2 uker til gta4, og sett ett bare filmer i mellomtiden. Men visst du er desperat og vil ha noe nå, så hadde det vel blitt heavenly sword eller assassin creed. Endret 14. april 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Det spillet som varer lengst av alle de spillene som er foreslått her, vil jeg si er Assassins Creed. Men som sagt så blir det litt ensformig. Jeg hadde faktisk gått for Condemned 2, uansett om du sikkert ikke finner den ilag med bruktspillene. Lenke til kommentar
nroj Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 du kan jo ta en kikk på dark sector Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Siden du ikke har nett før august så ville jeg ikke kjøpt call of duty 4 (cod4) med det første da single player delen er liten men online delen er sykt bra! Men jeg ville hvertfall kjøpt GTA:IV som kommer om 2 uker i morgen. Er online der også men single player er jo alltid sykt stor i GTA... Ellers har vi jo skate, uncharted, Ratchet & Clank... Jeg angrer ikke på at jeg kjøpte CoD4, selv om jeg ikke har spilt online. Ble relativt høy timespris på det da det ikke tok så mange timer å komme igjennom, men det var artige timer. Spørsmålet koker egentlig ned til hvor mye penger du vil og kan bruke på spill. Kan du bruke 500,- på et spill nå, og likevel ville bruke penger på flere spill innenfor de neste par ukene? I såfall er CoD4 et bra valg. Hvis ikke ville jeg nok ventet på GTA4, og etter hvert Metal Gear Solid 4. Et annet alternativ er å kjøpe seg Guitar Hero 3. Det er en del dyrere enn alternativene, men har potensiale til mange timer spilling. Endret 14. april 2008 av Zlatzman Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 orange box er mange timer med moro portal er verdt pengene i seg selv Lenke til kommentar
trydis Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Fight Night Round 3 http://www.metacritics.com/games/platforms...ightnightround3 Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Har utrolig lyst på Orange Box pga eg ELSKET HL2 i hjel, samme med episode 1 og har hatt lyst til å spele gjennom ep.2 i evigheter no, men økonomi + kræsjepc utsatte det.. Får skaffe brukt. Eller bytte mot Vegas eller Ninja Gaiden når eg er ferdig med den. Når eg nevner Ninja Gaiden, godDAMN for eit spel! Anbefales! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Portal er genialt ja, og det gjelder forsåvidt resten av Orange Box også. Personlig ville jeg dog foretrukket å kjøpe PC-utgaven på Steam til 250,- fremfor å bruke 450,- på PS3-utgaven. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ikke kjøp Assassins Creed. Det er ubeskrivelig kjedelig og ensformig! Call of Duty 4 er et kjempespill, men uten mulighet for nettspill blir det nok en kortvarig glede. Vil ikke anbefale Orange Box heller. Det har heller dårlig fps på ps3 versjonen av Half Life 2. Samt at ekstra episodene ikke akkurat er stort å skryte over. Spesielt ikke den første. Portal er etter min mening sinnsykt oppskrytt! Tror nok min anbefaling faller på Oblivion: Game of the year edition. Kjempespill med lang holdbarhet. Pass på å kjøp game of the year edition, fordi da får du med to utvidelsespakker også. Det kan jo hende du finner det til en billig penge på spiderman. Kan vel også anbefale Gran Turismo og Burnout. Devil May Cry er også morsomt til tross for enkelte irritasjonsmomenter. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Call of duty 4, skate, assassins creed, GT5:P, Ninja gaiden, army of two, og du burde kjøpe GTA IV når det kommer ut Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Bumper støtten til Orange Box. Lite så kan slå den på variert innhold og underholdningstimer... Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 (endret) tror jeg bestiller oblivion, CoD 4 og kanskje assasins creed. vurderer også GTA IV(aldri vært spes stor fan av serien), dark sector, condemned 2, heavenly sword og Motorstorm. synes GT 5 prologue blir så alt for kort, selv om jeg digger den type spill. venter heller på fullversionen. hvis noen har spillene nevnt over til salgs brukt i tr.heim området, så send meg gjerne en PM synes ikke spiderman var så utrolig imponerende, 450 kr for uncharted - drake's fortune, brukt, synes jeg var ganske stivt. mange takk for svarene dere har bidratt med. Endret 16. april 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Bestiller du GT5 prologue på play.com sniker den seg nok rett under 200kr grensen inkl porto. For såpass lite penger er det nok verdt det. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg bestilte Dark Sector for en liten tid tilbake. Får det vel i morra tror jeg. Sier i fra hvordan det er. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg ser ikke hva som er så bra med Half Life 2, har prøvd og prøvd å like det, men det blir bare for kjedelig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå