xerxess Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hei, har tenkt å få min xbox 360 moddet, noen som vet om mulige steder i Oslo å få gjort dette på? Takker Lenke til kommentar
valori Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hvorfor skal du modde den? Spille pirat kopier? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 vet ikke hvorfor trådstarter vil modde sin 360 men det er flere grunner til at det frister å gjøre det. bla. roligere drev og stillere vifter, bytte ut orginal vifte med en større og bedre. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hvorfor skal du modde den? Spille pirat kopier? Hvorfor spør du så dumt? Du har vel ikke noe med hvorfor han vil modde 360'en sin.. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Helt enig med dekar24k. Spør du de som kjøper sukker om de har tenkt å begynne med hjemmebrent også? Til trådstarter. Mange på Qxl og finn.no som gjør dette for en rimelig penge, også som holder til i Oslo. Lenke til kommentar
valori Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hvorfor skal du modde den? Spille pirat kopier? Hvorfor spør du så dumt? Du har vel ikke noe med hvorfor han vil modde 360'en sin.. Er rimelig opplagt uansett. Er en grunn til at spillsalget er ekstremt dårlig på 360 her. Men morsomt å se hvordan folk prøver å unnskylde seg med at de skal sette ned farten på drevet, vifter osv... Lyver så det renner. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Kan være backup av sine egne spill foreksempel osv, Trur du kan sende den inn til ModNet så mod dei den til deg eller du kan berre kjøpe det du trenger og gjerde det sjølv Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Er rimelig opplagt uansett. Hvis det er så opplagt... hvorfor spør du da? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Skal du ha montert inn en chip? eller skal du bare flashe dvdromen?? Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hehehehe ler av enkelte innlegg her.... Hvorfor i helvete svarer man bare ikke på spørsmålet som blir stillt framfor å framstå som en idiot bare for å signere noen tråder? Så vidt jeg ser har 90% prestert å holde på så klønete som å kun fortelle noe alle er klar over. Kan forøvrig anbefale Cossiemk1 og JollyRoger57!! dritbra service og har tilsynelatende mer kompetanse enn de aller fleste "get rich today" brødhuene på Qxl.no og Finn.no som nevnt tidligere.. Ha en fin dag alle i hop (: Vil samtidig benytte annledningen til å foreslå en poll for utestengelse av diverse kommentatorer her på forumet... Mods? Lenke til kommentar
xerxess Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Skal du ha montert inn en chip? eller skal du bare flashe dvdromen?? Hei, vet ikke helt hva som er best. Hva anbefales? Lenke til kommentar
innard Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Med chip kan modden skrus "av og på" etter eget ønske. Flash er permanent. Per i dag er det ingen forskjell i praksis da flashing ikke detekteres. Endret 15. april 2008 av innard Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Med chip kan modden skrus "av og på" etter eget ønske. Flash er permanent. Per i dag er det ingen forskjell i praksis da flashing ikke detekteres. slenger meg på litt her, har ein xbox 360 som eg vunder og modde, går det ann og modde den med og bærre flash den uten som helst noke utstyr, berre og kjøyre noke program? eller er eg heilt ut på vida no Lenke til kommentar
innard Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det kan godt gjøres, men jeg ville heller latt en kyndig se på saken. Hvis man ikke vet hva man gjør er det lett å bricke konsollen, som jo er en meget trist sak. Flashet selv min hos en kar på bjerget. Kostet meg snaue 500,- som er vel verdt det. Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 slenger meg på litt her, har ein xbox 360 som eg vunder og modde, går det ann og modde den med og bærre flash den uten som helst noke utstyr, berre og kjøyre noke program? eller er eg heilt ut på vida no Njaaaa NOE utstyr må du jo ha da. Du bruker PCen din for å flashe spilleren, så du må ha en PC med et hovedkort (eller PCI kort) som støtter SATA disker. (Det vil vanligvis si: en PC som ikke er av urgammel dato.) Men det er vel i grunnen det eneste som er et must også. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg er også ute etter å få moddet min 360, men finner ingen på finn.no eller qxl? Er det noen her i Oslo eller Sarpsborg/Fredrikstad området som kan påta seg en slik oppgave?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå