Gå til innhold

Ny laptop! (Vs mac?)

Anbefalte innlegg

Jeg tenker det er på tide og skaffe meg en ny Laptop, den jeg har begynner å bli veldig gammel og sliter selv med eldre spill osv. Har egentlig ikke satt opp noe spesiellt busjett men såklart om den er rimelig skader det jo ikke, har ikke så veldig storslagne planer for den så det går greit om den ikke er det beste av det dyreste på markedet. Jeg bruker egentlig ikke laptopen til så mye spesielt, musikk/surfing msn osv, og en del spilling, det går for det aller meste i world of warcraft ,så at den kan dra dette spillet knirkefritt er helt klart noe jeg ser etter, det SKADER ikke at den har muligheten til å dra litt tyngre tittler,siden man aldri vet hva framtiden bringer, men skal nok holde meg til WoW for øyeblikket så det er der fokuset ligger.

Tenker at jeg bør gå for en ny laptop, ikke mac, med tanke på at bortsett fra spilling,(som PC-er er 'klart' best på?) så gjør jeg sånn sett ingeting utenom det vanlige, så det bør generelt sett gå greit om det så er på mac eller PC. Er ikke noe stort ut over dette som har mye og si, men det skader jo såklart ikke om den er stillegående, lett, har mye plass osvosv.

På forhånd takk.

Edit: Går ut ifra at det optimale ville vært og få en laptop med XP på, og ikke vista?

Endret av Earl_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva ligger prisleiet ditt på?

Sjekk ut dell.no eller multicom.no og konfigurer til hva du vil ha.

Jeg anbefaler vista, satser på at ytelsen skal bedre seg litt etterhvert. Hvis du vil spille så sørg for at du får med en dedikert skjermkort og ikke innebygget på hovedkortet.

Lenke til kommentar
Hva ligger prisleiet ditt på?

Sjekk ut dell.no eller multicom.no og konfigurer til hva du vil ha.

Jeg anbefaler vista, satser på at ytelsen skal bedre seg litt etterhvert. Hvis du vil spille så sørg for at du får med en dedikert skjermkort og ikke innebygget på hovedkortet.

Går ut ifra at det ligger på rundt 8-9k, men har mer om det skulle lønne seg veldig å bruke litt til. Ja jeg går ut ifra at jeg kan sjekke dell.no/multicom.no og konfigurere det jeg vil ha, men er ikke helt sikker på HVA jeg vil ha, så =P Hvordan sørger jeg for at jeg får et dedikert skjermkort, ikke innebygget, hva vil det si, og hva har det å si? Jeg har generelt sett bare hørt dårlige ting om vista, så sant du ikke har en monsterstasjoner pc som kan kjøre alt uten problemer uanset =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...