Gå til innhold

Svenskehandel av kosttilskudd med utg. pkt. i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til noen butikker som fører kosttilskudd i sverige som ligger innenfor en god dagstur fra Trondheim? Ser for meg at Storlien, Åre og Østersund f.eks. skal gå greit tur/retur på en dag, men noe særlig lengre enn det vet jeg ikke om jeg orker.

Er kanskje mer ute etter utvalg enn pris, kunne tenke meg ting som BCAA og beta alanine produkter. Tar gjerne med noen bøtter med protein hvis det skulle være lønnsomt nok, men dette er ting jeg føler jeg får tak i både enkelt og billig nok her hjemme til at det ikke er noe stress.

Noe håp for oss i midt norge, eller er svenskehandel forbeholdt folk i nærheten av strømstad?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eneste jeg kan se for meg er storlien, men de selger vel neppe greiene der. Ellers så får du ta deg en helgetur sørover ;)

Storlien er stort sett bare en bensinstasjon og en konsum butikk eller noe slikt. Tviler sterkt på om det er noe annet enn kjøtt å ta med seg derfra.

Lenke til kommentar

Ja, er som sagt både Åre og Østersund innenfor rekkevidde av en "dagstur", men ingen av de to stedene er det man vil kalle "store" byer, selv om de er mye større enn Storlien. Men jeg gidder liksom ikke kjøre helt til Østersund uten å vite om de har slike butikker der. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...